Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Naish playmate?

  • Naish playmate?

    Publicerad av naish på 9 december, 2004 vid 23:20

    Är riktigt sugen på denna brädan! Någon som kör på den och kan berätta hur den e?Tung? Hållbarhet mm smile.gif

    mr-pop svarade 19 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • endy

    Medlem
    10 december, 2004 vid 08:04

    Jag har kört brädan denna säsongen, har 100 litaren 63 bred 245 lång.
    Den har funkat väldigt bra för mig min vikt till trots (86kg) / 100 liter kan dra rigg utan problem så det är bra flytkraft, den är ju lite kortare så den blir kompakt.
    På vattnet ligger den som ett strykjärn, planar tidigt och svänger väldigt bra för en freestyle, inga prblem att göra dw360 eller att rida mindre vågor.
    Den är riktigt shysst att hoppa med då längden gör den kompakt i luften, det finns inbygga heelbumpers som är sköna att landa med!

    Fenan som följer med på 22 cm är riktigt shysst och funkar bra allround, ev kan man ha en 24 om man vill men jag tycker knappt det behövs.

    Bästa segelstorlek är mellan 4,5 upp till 6,0-6,2 jag kör aldrig större än 6,0

    Vikt kontra hållbarhet är riktig bra, den känns väldigt välbyggd och jag har inte lyckats dinga den igenom trots ihärdiga försök wink.gif

    Jag har en till salu för bra pris om du är intresserad, kika länken nedan, pris kan disk laugh.gif

  • adde

    Medlem
    10 december, 2004 vid 08:26

    Min 2005:a har inte dykt upp än (den stora på 115 liter, 245×66). Vikten (de heter numer playmate lite) är 6.6 för 100 Litarn och 6.8 för 115.

    /adde

  • brutus

    Medlem
    10 december, 2004 vid 16:13

    naish playmate? Trodde de va din avatar… smile.gif ooo.gif/m

  • mr-pop

    Medlem
    10 december, 2004 vid 16:30

    Ja, jag väljer hellre henne än brädan cool.gif

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Naish playmate?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.