Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Naish Stealth Online

  • c-g

    Medlem
    7 december, 2006 vid 07:54

    och kolla in filmen om hur man riggar Stealth 2007 med Nils Rosenblad!

    http://www.naish.tv windsurfing ==> How to rig cam sails

  • faster

    Medlem
    8 december, 2006 vid 10:10

    Så här skriver Martin van Meurs om nya stealth på gps-forum.
    The 2007 Stealth sails are defenitely a big improvement over last years’ model. They seem to have a lot more grunt power but once your used to the “fierce beast” (model 2004) any sail will be low on power.

    The new sails are much, much easier on the hands. I agree with Darren that the windrange has improved a lot. I heard comments from the guys in Namibia that the smaller sizes felt a litle rigid. It might be they need to crank the downhaul a bit more. From what I felt the sails do have an exeptionally high end performance, but I haven’t sailed the smaller sizes on a tight course like Namibia. I can imagine a softer mast would be a help. Since you’re used to the 2004 model I’m sure the stiff feeling is nothing compared to the 2004 model. Since the wind is very even in Namibia a softer rig could be better, but on a gusty course the additional grunt power is defenitely helpful.

  • faster

    Medlem
    21 december, 2006 vid 22:55

    Ungefär så här kommer det se ut till sommaren när get wet och faster är ute på turne. http://www.capesessions.com/gallery/default.html

    klicka på 061216 cape dash

  • surfan

    Medlem
    22 december, 2006 vid 14:50

    @faster 355554 wrote:

    Ungefär så här kommer det se ut till sommaren när get wet och faster är ute på turne. http://www.capesessions.com/gallery/default.html

    klicka på 061216 cape dash

    Fan va kul att ni har hittat rätt brädmärke oxo nu kommer ni att bli nöjda!!

  • Oregistrerade

    Gäst
    22 december, 2006 vid 15:30

    @faster 355554 wrote:

    Ungefär så här kommer det se ut till sommaren när get wet och faster är ute på turne. http://www.capesessions.com/gallery/default.html

    klicka på 061216 cape dash

    Fan, ska ni börja med kite???

  • pugge

    Medlem
    22 december, 2006 vid 15:33

    @Oregistrerade 355609 wrote:

    Fan, ska ni börja med kite???

    Skrev förra inlägget och var tydligen inte inloggad!

  • getwet

    Medlem
    22 december, 2006 vid 16:21

    @Oregistrerade 355609 wrote:

    Fan, ska ni börja med kite???

    japp….vi tänkte leka lite tills ni är ifatt oss!:wink:

  • c-g

    Medlem
    23 december, 2006 vid 11:49

    man kommer även att känna igen er på solbrännan. En bred vit rand på höger arm där GPSen har suttit.

  • faster

    Medlem
    29 december, 2006 vid 23:53
  • faster

    Medlem
    30 december, 2006 vid 10:04

    Här kommer bildbeviset på det som vi alla har anat länge. Jester har ju tjatat länge “Naish det är grejer det”. Här firar han med resten av Fahlen/Naish-teamet efter han skrivit på kontraktet.

  • jester

    Medlem
    30 december, 2006 vid 10:41

    Hahaha!!!
    Jag fick stora stålars för det där kortet. Gubbarna (bokstavligen talat, såklart) tyckte dom saknade tyngd i sitt team, så jag ställde upp för en liten foto-session. Senare samma dag såg jag dom fula brädorna, och backade ur dealen… :D:D

  • Knatte

    Gäst
    30 december, 2006 vid 11:56

    @Jester 356594 wrote:

    Hahaha!!!
    Jag fick stora stålars för det där kortet. Gubbarna (bokstavligen talat, såklart) tyckte dom saknade tyngd i sitt team, så jag ställde upp för en liten foto-session. Senare samma dag såg jag dom fula brädorna, och backade ur dealen… :D:D

    Words Jester a050.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Naish Stealth Online

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.