Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Naish Stubbie 127

  • michel

    Medlem
    18 september, 2003 vid 05:17

    Hej, KiteShoppen i Varberg säljer Stubbies.
    URL: http://www.kiteshoppen.com

    Vi får in Stubbies i storlek 115 och 127 den 1a November

    Håll ut !

    /Michel

  • mav

    Medlem
    18 september, 2003 vid 22:30

    har vi bara en återförsäljare för dessa boards i svedala???
    komigen jag behöver lite hjälp här, så snabbt som möjligt!!!

    spanx

    E

  • michel

    Medlem
    19 september, 2003 vid 09:58

    Nej, men bara en importör som inte tycker att det finns någon marknad p.g.a det ringer för lite och frågar efter återförsäljare för naish. Ring och stöt på !
    Säsongen är ÅRET RUNT !!! inte bara JULI !

    /M

  • anonym-anvandare

    Medlem
    19 september, 2003 vid 11:07

    Menar du Svedala utanför Malmö??? cool.gif

  • mav

    Medlem
    19 september, 2003 vid 14:47

    Svar till:


    Menar du Svedala utanför Malmö??? cool.gif

    [/ QUOTE ]

    nix, var som helst i sverige

  • anonym-anvandare

    Medlem
    19 september, 2003 vid 15:23

    Kaj i UPPSALA, Stockholm säljer KAJTprylar å Stubbisar. Jag har köpt en massa drakar av honom. He’s cool.
    http://www.kajtech.nu
    Hälsningar, Joa L

  • cortex

    Medlem
    20 september, 2003 vid 16:48

    Tackar, tackar. 🙂

    Dessvärre har jag samma problem som alla andra… det går inte att få tag i fler Stubbies just nu (eller några andra Naish-prylar heller för den delen) eftersom sverigeimportören inte insett att den *riktiga* säsongen är nu. Nästa shipment kommer inte förrän i mars (med lite tur kommer en liten i November). De har lovat att ta hem betydligt mer prylar till nästa år så att inte lagret tar slut med en gång. Klen tröst just nu dock.
    Håller däremot med om att Stubbie 127 är fetkul. Kör enbart på Stubbien numera, den är ju hur skoj som helst. 🙂

    /Kaj

  • anonym-anvandare

    Medlem
    20 september, 2003 vid 17:23

    Jag vill be alla att passa er fran att köpa från http://www.kajtech.nu, vem är det som står bakom företaget. Det framgår inte via deras hemsida och det telefonumret är säkert ett kontant kort.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    20 september, 2003 vid 18:12

    Har skickat efter schakel därifrån, han skickade det innan han fått stålarna,
    Verkar vara en hyvens kille.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    20 september, 2003 vid 18:15

    Jag beställde en Stubbie och betalade i förskott för 6 månader sedan och har inte fått min bräda ännu. Detta är ingen rolig historia.


    Detta är inte sant…. ………………………. Men va fan. Kan man inte exponera sitt namn eller företag på en Webb butik så ska man heller inte sälja något. ………………. Bojkota idioten. Jag är den första som köper något av dig när du kryper fram ur ditt mörka hål.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    20 september, 2003 vid 18:16

    Bra Kaj

  • rambo_johnson

    Medlem
    20 september, 2003 vid 18:26

    de e ju Kajjan för fan han e sjyrre, kolla kajake.com

  • cortex

    Medlem
    20 september, 2003 vid 20:08

    Vilket jävla mörka hål? Finns väl inte särskilt många på det här forumet som inte vet att det jag som står bakom KajTech. Mobilnummret har jag haft i 3-4 år och det är *inte* ett kontantkort utan ett helt vanligt Vodafone-nummer. Du kan kolla vem som äger domänen kajtech.nu… Just precis, det är jag. Företaget KajTech är en PRV-registrerad firma med säte i Uppsala som du mycket enkelt kan kolla upp. Det finns inga anmärkningar på företaget heller för den delen.

    Jag hoppas att jag inte har några missnöjda kunder, iaf är det ingen kund som har talat om för mig att de är missnöjda.

    Eftersom jag primärt säljer till medlemmar i Stockholm Kiteboard och 99% av alla där vet vem jag är så känns det inte som om jag har behövt en mer exakt presentation av mig själv på websidan.

    Dessutom är jag lite försiktig med vad jag lägger ut för information om mig själv på nätet eftersom webspindlar snabbt hittar adresser och liknande…

    Så websidan är mest som information, de som vill ha information/köpa något räknar jag med kontaktar mig via telefon/mail/real-life.

    Mvh

    /Kaj Kjellgren

  • anonym-anvandare

    Medlem
    20 september, 2003 vid 21:08

    Det är helt rätt att vara försiktig i dessa tider. Jag har tjackat prylar för 30 loppor av Kaj, å han levererar och är MYCKET seriös. Slå en signal till honom så får du hans hemnummer. Joa, tel 0708-109922

  • mav

    Medlem
    21 september, 2003 vid 15:38

    “med lite tur kommer en liten shipment i november”

    hur liten och när i november?

    Tack för hjälpen grabs!

    E

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Naish Stubbie 127

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.