Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Naish Torch 2006
-
Svar till:
skönare snabbare stabilare kite får man leta efter!
[/ QUOTE ] vad vet du egentligen om det här? har du provat någon annan 2005a än naishs?
-
Det bästa jag kört helt klart, Primadonna snackar vi då. Helt okomplicerade kites som gör precis som man ”säger” till dem, superlätta på bommen, sååå goa!
-
Svar till:
Ja det måste varit på de äldre modellerna, men man blir ju lite fundersam när man hör det. För jag tycker Cabrinha är ett bra märke. Har iof bara prövat naish och cabrinha.
[/ QUOTE ]
Sök på Cabrinha och läckage på Steffo så får du se.
Faktiskt en säkerhetsrisk men pysläckage på en drake, kan vara ett helvete att få upp en geleklump ur vattnet
-
Jo min polare hade problem med sin CO:a som hade för lite luft i LE och då är det svårt att få upp dem ur vattnet. Men jag har inte varit med om något läkande på de nyaare cabrinha kitsen.
-
http://thepiratebay.org/details.php?id=3358037
Varsågoda!!!!!!!!!!
Kanske kommer mer om ni är snälla och köper JN Primadonna…
-
Svar till:
Jo min polare hade problem med sin CO:a som hade för lite luft i LE och då är det svårt att få upp dem ur vattnet. Men jag har inte varit med om något läkande på de nyaare cabrinha kitsen.
[/ QUOTE ]
Ärligt talat så snackar jag om 03-or, efter det har jag ingen som helst erfarenhet. Tycker om att generalisera. Men det sitter väl samma svårstängda LE-ventil på 04-orna…?
-
Japp men den släpper inte ut någon luft vad jag har märkt så det är ju bra.
-
Om alla körde slingshot hade vi sluppit alla diskussioner. Förresten så är det SLINGSHOT som bygger dom bästa kitesen. Sen så är det naish som leder utvecklingen framåt (läste det nånstans).
För satan killar köp det som ni får bäst pris på och som passar er åkstil. Sluta tjata på varandra annars ska jag karate.
Jag skulle aldrig byta märke och likaså många andra som älskar sina drakar…. Nalle Knutsson gillar tex. Windwing
-
Svar till:
För satan killar köp det som ni får bäst pris på och som passar er åkstil. Sluta tjata på varandra
[/ QUOTE ]
Bra skrivet!
-
fast jag tycker nog naish e lite fetare! har aldrig flugit en naish men en gång såg jag en kille som satte bakåtvolt med en naish. å de såg på nåt sätt lite tuffare ut.
Logga in för att svara.