Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Naish Torch 2006

• patrikol

Medlem
    19 juli, 2005 vid 09:27

Nej smaken är ju som bekant som baken delad! smile.gif

• rocco

Medlem
    19 juli, 2005 vid 09:31

WORD cool.gif

• matthias

Medlem
    19 juli, 2005 vid 10:06

Svar till:

skönare snabbare stabilare kite får man leta efter!

[/ QUOTE ] vad vet du egentligen om det här? har du provat någon annan 2005a än naishs?

• skanepaul

Medlem
    19 juli, 2005 vid 10:22

Det bästa jag kört helt klart, Primadonna snackar vi då. Helt okomplicerade kites som gör precis som man ”säger” till dem, superlätta på bommen, sååå goa!

• eddie

Medlem
    19 juli, 2005 vid 10:25

Svar till:

Ja det måste varit på de äldre modellerna, men man blir ju lite fundersam när man hör det. För jag tycker Cabrinha är ett bra märke. Har iof bara prövat naish och cabrinha.

[/ QUOTE ]

Sök på Cabrinha och läckage på Steffo så får du se.
    Faktiskt en säkerhetsrisk men pysläckage på en drake, kan vara ett helvete att få upp en geleklump ur vattnet
    wink.gif

• sj0gren

Medlem
    19 juli, 2005 vid 10:38

Jo min polare hade problem med sin CO:a som hade för lite luft i LE och då är det svårt att få upp dem ur vattnet. Men jag har inte varit med om något läkande på de nyaare cabrinha kitsen.

• skanepaul

Medlem
    19 juli, 2005 vid 10:57

http://thepiratebay.org/details.php?id=3358037

Varsågoda!!!!!!!!!!

Kanske kommer mer om ni är snälla och köper JN Primadonna… smile.gif

• eddie

Medlem
    19 juli, 2005 vid 10:57

Svar till:

Jo min polare hade problem med sin CO:a som hade för lite luft i LE och då är det svårt att få upp dem ur vattnet. Men jag har inte varit med om något läkande på de nyaare cabrinha kitsen.

[/ QUOTE ]

Ärligt talat så snackar jag om 03-or, efter det har jag ingen som helst erfarenhet. Tycker om att generalisera. Men det sitter väl samma svårstängda LE-ventil på 04-orna…?

• sj0gren

Medlem
    19 juli, 2005 vid 11:04

Japp men den släpper inte ut någon luft vad jag har märkt så det är ju bra.

• melker

Medlem
    19 juli, 2005 vid 11:12

Om alla körde slingshot hade vi sluppit alla diskussioner. Förresten så är det SLINGSHOT som bygger dom bästa kitesen. Sen så är det naish som leder utvecklingen framåt (läste det nånstans).

För satan killar köp det som ni får bäst pris på och som passar er åkstil. Sluta tjata på varandra annars ska jag karate.

Jag skulle aldrig byta märke och likaså många andra som älskar sina drakar…. Nalle Knutsson gillar tex. Windwing

• zoolander

Medlem
    19 juli, 2005 vid 11:14

ja.. bara för du får allt gratis så…

• sj0gren

Medlem
    19 juli, 2005 vid 11:22

Så skönt

• mrsmille

Medlem
    19 juli, 2005 vid 11:26

Svar till:

För satan killar köp det som ni får bäst pris på och som passar er åkstil. Sluta tjata på varandra

[/ QUOTE ]

Bra skrivet!

• pjoter

Medlem
    19 juli, 2005 vid 11:35

fast jag tycker nog naish e lite fetare! har aldrig flugit en naish men en gång såg jag en kille som satte bakåtvolt med en naish. å de såg på nåt sätt lite tuffare ut.

• rambo_johnson

Medlem
    19 juli, 2005 vid 11:38

Enligt Conny Pärlhagen så ogillade han också Naish

Sida 5 av 8

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Naish Torch 2006

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.