Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Naish vector

  • Naish vector

    Publicerad av donpedro på 21 augusti, 2006 vid 18:52

    Tjenare undrar om det finns några där ute som vet något om naish vector. Jag funderar på att köpa vector 100 som kompliment till min 78 liters vågis. Undrar om detta kan vara ett bra köp för mig. Jag hade tänkt att ha brädan som en freestyle/wave att utvekla lite freestyle manövrar på och kunna segla fort och enkelt när brisen kickar in. Vad tror ni kan man använda den i halvtaskiga vågor när det blåser 6,1 och kunna ha kul på den eller ska man satsa på en en annan variant?

    Alla tankar och analyser tas tacksamt emot!

    hellboy svarade 17 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • donpedro

    Medlem
    22 augusti, 2006 vid 19:57

    Ere ingen som har nått att tillägga om denna bräda?

  • calle_b

    Medlem
    22 augusti, 2006 vid 20:23

    om du bjuder på NNV-kuling så berättar jag. Hä hä hä.

  • kamaaina

    Medlem
    22 augusti, 2006 vid 23:37

    Har seglat Vector (2004/05 tror jag) 99L en del.
    Spontant tycker jag det e en skit brada, gillade min Fanatic triple X 99L battre.
    Men smaken e som baken, satsa hellre pa en mer freestyle/wave eller freestyle for det du beskriver, upplever vectorn mer som freeride.
    /Fredrik

  • hellboy

    Medlem
    23 augusti, 2006 vid 08:00

    Har seglat Vector 106 2006 som hyrbräda tillsammans med Naish Sprint-linje under en vecka i Prasonisi i sommar och blev efter lite inkörning, toknöjd. Som en freeride tycker jag den funkade skitbra. Allround, stabil i chop, hyffsat snabb och den gippar som en dröm (jmfrt med de dedikerade slalombrädor som jag kör på här hemma). Fast normalt sett kör jag bara slalom/speed och kan inte alls avgöra lämpligheten för freestyle alt. våg.

    //hellboy

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Naish vector

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.