Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Namn på tyg/väv i mastfodral?

  • Namn på tyg/väv i mastfodral?

    Publicerad av johanoeberg på 20 maj, 2010 vid 14:10

    Någon som vet vad tyget/väven/matrialet heter som mastfodralet består av?

    (tänkte på det där grova, pressening, silverfärgare, stöttåliga)

    johanoeberg svarade 14 år sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • macedu

    Medlem
    20 maj, 2010 vid 15:45

    Hepp Johan.

    Skall du börja sy och sälja fodral eller :-). Bra där…. nästa vinter om samma så sitter väl alla och gör nya fodral.

    MEN!
    Detta är en fråga för vår allas “Surfslusken” killen med huvudet på skaft alias råvaruräven tillika killen som inte gillar stora brädor och stora segel och inte heller insjöträsken i Sverigen.

    Låt oss kalla på honom….. bzzzzzzzzzzzzt….. ngt lyser upp natthimlen med en (ah va fan ett diagram kanske). (Tänk nu på batman filmerna och hur Gordon kallar på fladderfät”)

    /mac

  • stinger

    Medlem
    20 maj, 2010 vid 18:14

    MacEdu din signatur… Nu är det längesen jag gick i skolan och några studielån har jag inte heller men 109l är inte uppåt om man räknar från 115l 😉

  • johanoeberg

    Medlem
    21 maj, 2010 vid 07:52
    MacEdu;612787 wrote:
    Hepp Johan.

    Skall du börja sy och sälja fodral eller :-). Bra där…. nästa vinter om samma så sitter väl alla och gör nya fodral.

    Jag tänkte sy, blir resultatet så bra och prisvärt kanske jag kan ta en 50 lapp för besväret 😉

    Näää då. Jag tänkte undersöka om det går att göras, har tre master och är snål… Speciellt nu när CSN är på krigsstigen, hehe.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Namn på tyg/väv i mastfodral?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.