Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Nån junior som ska tävla i år?

Taggad: 

  • surfare_flicka

    Medlem
    25 mars, 2004 vid 13:57

    Åtminstone NM… och så mycket annat så möjligt(mellansvenska, typ..)… ifall jag får lift med ngn! Kul med lite yngre folk som racear 🙂

    Vi ses på vattnet!

  • _d_

    Medlem
    25 mars, 2004 vid 19:44

    jag ska tävla i antingen formula eller slalom i MSC…

  • jpeter

    Medlem
    25 mars, 2004 vid 21:38

    Någon som vet något om någon freerideklass i år?

  • ian

    Medlem
    26 mars, 2004 vid 05:15

    ska väl inte vaara med i formulatävlingar i svenska cupen o grejor, har ju inte rätt utrustning för det precis. Däremot ska man nog köra en del i GWC slalomcup. så kostar ju inte anmälningsavgiften som utrustningen heller.

  • ian

    Medlem
    26 mars, 2004 vid 05:24

    Ja det skulle väl vara GWC Slalomcup (humm börjar jag bli tjatig nu?)kommer ju antagligen bara vara i GBG. Är inte så bra på geografi och vet inte riktigt var E-tuna är (inte alls faktiskt) men är ni många som seglar där eller? släng i två saftdunkar som bojjar nån dag och kör!

  • jox

    Medlem
    26 mars, 2004 vid 10:02

    Jo det är det med utrustningen som är nackdelen… Har ju en formulabräda från 2001 som kanske funkar men sen ett 8.8 freeridesegel confused.gif man skulle ju ha ett sånt där RS-4 frown.gif men går man på vindsurfing gymnasiet kanske det inte är något problem?

  • ian

    Medlem
    26 mars, 2004 vid 18:06

    nja, inga problem med att vinna eller så men det är bara det att alla gubbsen blir så ledsna när de inte får vinna med sina dyra prylar. grin.gif Och vi vill ju inte förstöra för vindsurfingindustrin wink.gif

    För övrigt går jag inte på surfgymnasium om deet var mig du syftade på, jag går på ett gymnasium där de håller kvar en länge på dagarna så man inte hinner surfa frown.gif

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Nån junior som ska tävla i år?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.