Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nån som har en Gulftech RDM 400-topp?

  • Nån som har en Gulftech RDM 400-topp?

    Publicerad av dude på 19 april, 2013 vid 01:20

    Hej!

    Jag hade just av min gulftech 400-topp och söker en. Det finns säkert någon av er som har en liggande, om inte en hel sådan.

    Den här masten är ju inte helt optimal för mina boxer 5.0 och 5.4 men jag är van vid den och gillar den så det är skönt att ha det jag hade.

    Okay då, alternativt om nån har en Naish Firestick 90% RDM över så är jag intresserad.

    Hälsningar,
    Niklas

    dude svarade 11 år sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • mangew

    Medlem
    19 april, 2013 vid 08:19

    Hej, jag har en Gulftech Needle 400 (RDM 100% kol) i mkt fint skick som kan vara till salu. /Magnus

  • fraddanr

    Medlem
    20 april, 2013 vid 19:57

    jag har kört gulftech rdm 100% 400cm på boxer 5.0 2012, och det är vääääääldigt mycket bättre med firesticken, eller för lättviktaren 370 firestick med lång förlängning till 5.0an. Framförallt registret blir mycket bredare. Så om du hittar en firestick till bra pris skulle jag rekommendera det

  • dude

    Medlem
    22 april, 2013 vid 06:54

    med constant curve blir seglet lite trimmat på ett annat sätt. det blir mer lattrotation för samma mängd loose leach som kan spännas ut mer eller mindre med positivt uthal. men jag gillar ju att testa… annars funkar vad som för mig, går jag på känsla när jag riggar så funkar vad som

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nån som har en Gulftech RDM 400-topp?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.