Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nån som har en säng i Cabarete?

  • Nån som har en säng i Cabarete?

    Publicerad av pepa på 11 januari, 2004 vid 01:27

    Tjänare era jävla glidare. Tänkte höra om det är någon som har en säng eller ett rum över till en gammal luffare där ni eventuellt bor i Cabarete från ca 25:e januari och 2 1/2 månad framåt? Om inte så kanske nån go soffa att slagga på första natten? För nu satan är jag på gång över! Har fått nog av den byiga vinden och längtan efter vågorna här i El Yaque. Man får ju en massa tid på vattnet, men kvalitén ¨på den tiden är väl inte den bästa.

    Ställ upp för en medmänniska nu pojkar o flickor!

    pepa svarade 20 år, 4 månader sedan 8 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • rambo_johnson

    Medlem
    11 januari, 2004 vid 07:45

    kicki har nog plats i sitt sköte, fast där ska jag bo några dagar…

  • mav

    Medlem
    11 januari, 2004 vid 09:30

    hehe, kan misstolkas… smirk.gif

  • patrikol

    Medlem
    11 januari, 2004 vid 09:36

    Va? Hur kan man misstolka det? Verkar solklart ju! wink.gif

  • dmp

    Medlem
    11 januari, 2004 vid 22:48

    Det e lungt.. kom du bara.. får bli en extra madrass på golvet men det e inga problemas..

  • anonym-anvandare

    Medlem
    11 januari, 2004 vid 22:52

    Jag har ett sunkigt rum med en sang over flyttar nog hogst sannolikt darifran den 31 jan.

    Finnes i centrala cabarete bakom resturang hexenkessen (eller vad fan det nu heter nat tyskt e de iaf)

  • kicki

    Medlem
    12 januari, 2004 vid 14:20

    När kommer du ner? Hugge ska sova hos oss några nätter men sen kanske det är möjligt. Vill inte lova något för jag har inte pratat med Daphnee ordentligt om det. Känns inte helt rätt att bjuda in folk när jag inte ens kommit dit än själv.
    Vi får höras! Annars får du kela med Jake och Pandaman.
    Puss och kram! Min string är stram!

  • pepa

    Medlem
    12 januari, 2004 vid 18:08

    Vada nar kommer jag ner? Det star val ganska tydligt i meddelandet? Tack ska ni ha alla annars, det har blir ju trevligt!

  • dmp

    Medlem
    12 januari, 2004 vid 21:39

    Vi har snackat med biggi hon som har hand om hotellet där vi bor.. det är inga problem att ställa in extra sängar.. o vi har ett gigantiskt livingroom så bara kom.. ju fles desto roligare..

  • kicki

    Medlem
    13 januari, 2004 vid 09:18

    Förlåt, lite vimsig för omväxling. Vi ses då puddingen!
    wink.gif

  • draksurfarn

    Medlem
    13 januari, 2004 vid 19:42

    Svar till:


    Vi har snackat med biggi hon som har hand om hotellet där vi bor.. det är inga problem att ställa in extra sängar.. o vi har ett gigantiskt livingroom så bara kom.. ju fles desto roligare..

    [/ QUOTE ]

    Vilket hotell bor ni pa?

  • dmp

    Medlem
    13 januari, 2004 vid 20:03

    Hotell recidensia demenikana osäker på stavningen men du förstår säkert..

  • pepa

    Medlem
    16 januari, 2004 vid 19:28

    gOTT BOJS!!! Jag kommer pa kvallen den 24:e. Sa kor vi den 25:e!!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nån som har en säng i Cabarete?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.