Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Nån som har koll på Cabarete?
-
Nån som har koll på Cabarete?
Publicerad av periskop på 23 augusti, 2005 vid 11:08…jag har för avsikt att åka till Cabarete i November,
kita och vågsurfa. Finns det nån som har koll på billigt boende och kanske var man kan finna en schysst och billig
hyrbil? Är det nått annan man bör tänka på vad gäller Cabarete? Nån annan som skall åka dit i november?
Tacksam för goda råd…
Kentdavids svarade 19 år, 6 månader sedan 7 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
brukar inte vara så vindsäkert på hösten vad jag vet, men vågor kan du förhoppningsvis få lite
-
Svar till:
…jag har för avsikt att åka till Cabarete i November,
kita och vågsurfa. Finns det nån som har koll på billigt boende och kanske var man kan finna en schysst och billig
hyrbil? Är det nått annan man bör tänka på vad gäller Cabarete? Nån annan som skall åka dit i november?
Tacksam för goda råd…
Kent[/ QUOTE ]
November, hehe, alltid trevligt i Cabarete, men du kan ju ta me dig regknkappan och förbereda dig på ett par Hurricanes.
Hyra bil är väl inte att rekomendera, men om du ändå vill så finsn det ett par budget ställen som kostar runt 100kr dagen, skaffa en moppe så slipper du köra ihjäl nån.
När det blåser i Cabarete spöar det alla spots i Världen. Vågorna i November dock är jäävligt feta. bifogar lite bilder.
-
Jävligt trevliga spots… Mr EH har dessutom en fet lastbil nuförtiden som tar dig gratis till dessa spots… en jetski på g också…
-
Encuentro… Peps favostälel bland annat…
lite väl stort den här dan..
-
La boca är kul ibland mä om man nu gillar lite plattvatten
-
är det ingen vind så kan man alltid hänga med Tony Alva i rampen
-
Kommer vara där mellan september och december, alt mars, om jag inte tröttnar. Ska plugga tropiskt friluftsliv och har också fått höra om väldigt lite vid och hurricanes, men för min del blir det nog mest vågsurf, det står liksom med på schemat
-
Håller med, Helcoola bilder från Cabarete, Hugo! Hoppas alla bilder är fotade i November: ) Plugga tropiskt friluftsliv och surfing på schemat?!? Vad är detta för skola? Synd att man lämnat studierna bakom sig, låter ju som mina favvo ämnen!
Kent Z -
Grymma bilder! coolt med Tony Alva. för er som inte sett den än, gå och se den, Lords of Dogtown, historien om de 3 legenderna Tony Alva, Stacy Peralta och Jay Adams. Mycket sevärd film!
Logga in för att svara.