Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing nån som ska till lundåkra idag?

  • stellan

    Medlem
    9 november, 2005 vid 13:58

    Ser ensamt ut Mattias. Du när ska vi ta och dra bort den rostige och vasse slidern i Habo. Den är bra ivägen tycker jag och har hållt på att spetsa mina kites ett på den några gånger.

    Fixa ett långt rep så drar vi upp den med min bil.?

  • luuddee

    Medlem
    9 november, 2005 vid 14:56

    du stellano.. ludde ska bygga en redig kicker till att börja emd och sedan även en fede slider.. tror du vi får ha dem i lomma om de tas upp varje gång o ställs i skogen typ?. . elelr ska vi ha dem nere på danäs??.. du kan väl höra med micke elelr nått..

  • easyg

    Medlem
    9 november, 2005 vid 15:32

    mathias, jag har din bom som du glömde i lundåkra. kanske åker jag ut till habo imorrn, hör av dig när du vill ha den tillbaks
    0708-726639
    greets jens

  • pjoter

    Medlem
    9 november, 2005 vid 15:56

    lär väl va lugnt å ha grejer i habo nu över vintern iaf.

  • matthias

    Medlem
    9 november, 2005 vid 18:50

    tack!

  • luuddee

    Medlem
    9 november, 2005 vid 21:50

    jepps.. det tror ja med de e men mer tänkt till våren o nästa sässong..

  • eddie

    Medlem
    10 november, 2005 vid 08:54

    Svar till:


    Ser ensamt ut Mattias. Du när ska vi ta och dra bort den rostige och vasse slidern i Habo. Den är bra ivägen tycker jag och har hållt på att spetsa mina kites ett på den några gånger.

    Fixa ett långt rep så drar vi upp den med min bil.?

    [/ QUOTE ]

    Hojta till om ni behöver en redig bil å dra med!
    wink.gif

  • annas

    Medlem
    10 november, 2005 vid 09:11

    Svar till:


    lär väl va lugnt å ha grejer i habo nu över vintern iaf.

    [/ QUOTE ]
    nej, det är ju nu de e som värst. Höll på å landa på skiten när det var mörkt o djupt vatten och solen stod lågt så att man knappt såg den.
    Och så har dom som bor där klagat på att den är ful.. grin.gif

  • pjoter

    Medlem
    10 november, 2005 vid 12:02

    aj fan. luigt me grejer när de börjar mörkna iofs. men du om nån borde väl kunna köra i habo å blunda å ändå veta precis var du e. har kört där några timmar.

    att dom som bor där klagar förstår jag, ful e den men blir de nåt nytt kan det ju göras lite snyggare kanske.

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing nån som ska till lundåkra idag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.