Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nån som skall ut idag trots allt?

  • Nån som skall ut idag trots allt?

    Publicerad av johnjrambo på 3 augusti, 2006 vid 12:36

    Frammåt 20.00 ser de ju ut att komma in 8-11m/a mera åt de ostliga hållet, men vinden värkar inte komma ända hit upp om man skall tro blint på DMI.

    Någon som har planer på att dra nånstans, isfl vart? om man inte drar en chansning till Öarna o ber ett par böner innan.

    ola_p svarade 17 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • basse

    Medlem
    3 augusti, 2006 vid 12:55

    Det är väl NO då vid 20 tycker jag mig se. Verkar det bra på REAB vid 18 kan man ju sticka upp till Sillvik. Du som bor i närheten får åka och kolla. Går ju fort nu när du har ny blå bil!

  • ola_p

    Medlem
    3 augusti, 2006 vid 13:31

    Ljungskileviken var över förväntan idag, seglade bra trycka i 5.7 ett par timmar, från 11-14 typ.. Stundtals riktigt bra sula..
    Och så satte jag första grubbyn, en ok och en med lite vattenstartstendenser… Kändes riktigt najs! 😀

  • johnjrambo

    Medlem
    3 augusti, 2006 vid 14:10

    vem fan har frågat dig din kyyyk? jag vill inte veta om du planat med 5.7 medans man vart o blivit smutsig under naglarna!

  • kris

    Medlem
    3 augusti, 2006 vid 14:24

    Sorry att spä på det hela Rambo, men det var helt ok med 5.8 i Sillvik (innan regnet kom vid 14 c a).
    Hade ju varit roligare med 4.7 förstås..

  • johnjrambo

    Medlem
    3 augusti, 2006 vid 15:14

    haha de va då helvette!
    aja..än har jag fan inte gett upp hoppet om att få doppa prylarna idag..
    Men ni två kan suga elefantsnabel! thats for sure.

  • ola_p

    Medlem
    3 augusti, 2006 vid 16:15

    Gött, Fidde satte nästan e-slider540, glömde nämna det.. 😉 Å En framåt fick jag satt rätt ok också. 😀

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nån som skall ut idag trots allt?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.