Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nån som skall ut på förmiddagen imorn?

  • Nån som skall ut på förmiddagen imorn?

    Publicerad av virena på 2 december, 2006 vid 13:21

    Funderar på att kompa några timmar från jobbet imorn fm. Klarar nog inte av att sitta här och mögla när det blåser ute. Fasen, är det nån som vet hur man gör för att bli mindre sugen på att åka:confused2: . Hade hoppats på att gårdagens och dagens sjukt roliga åkning skulle få min lust något stillad. Men nähdå, det har ju motsatt effekt. Ju mer man åker desto mer vill man. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhh vill inte sitta fast här på jobbet, vill ju bara ut:mad: igen.
    Nån som tänkt åka i Rågelund, Torkel eller Läjet??? Hör gärna av er, eller kanske inte, så slipper jag ta ledigt….suck!!!

    virena svarade 17 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • djevulen

    Medlem
    2 december, 2006 vid 15:17

    jepp,jag åker till torkel om det inte regnar så förbannat
    0706-973460 Mathias

  • kalina

    Medlem
    2 december, 2006 vid 16:36
    Virena wrote:
    Funderar på att kompa några timmar från jobbet imorn fm. Klarar nog inte av att sitta här och mögla när det blåser ute. Fasen, är det nån som vet hur man gör för att bli mindre sugen på att åka:confused2: . Hade hoppats på att gårdagens och dagens sjukt roliga åkning skulle få min lust något stillad. Men nähdå, det har ju motsatt effekt. Ju mer man åker desto mer vill man. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhh vill inte sitta fast här på jobbet, vill ju bara ut:mad: igen.
    Nån som tänkt åka i Rågelund, Torkel eller Läjet??? Hör gärna av er, eller kanske inte, så slipper jag ta ledigt….suck!!![/QUOTE

    Kan du inte ta ledigt nästa vecka istället?? Vi ska försöka komma ut några dagar om prognosen håller i sig och det inte regnar apa =) Hade vart så jäkla kul! Vi kör ett par timmar och värmer oss hos mig. Du får vara med :tongue: haha!

  • virena

    Medlem
    2 december, 2006 vid 17:07

    Kan du inte ta ledigt nästa vecka istället?? Vi ska försöka komma ut några dagar om prognosen håller i sig och det inte regnar apa =) Hade vart så jäkla kul! Vi kör ett par timmar och värmer oss hos mig. Du får vara med :tongue: haha!

    Det är ju för att det är “UF”ungsomsfritt som jag kan ta ledigt på helgen. Hade gärna lekt med er nästa vecka, men jag får nog kriga här istället. Du får hänga med på måndag och fredag för då e jag ledig:smile:

  • kalina

    Medlem
    2 december, 2006 vid 17:22
    Virena wrote:
    Kan du inte ta ledigt nästa vecka istället?? Vi ska försöka komma ut några dagar om prognosen håller i sig och det inte regnar apa =) Hade vart så jäkla kul! Vi kör ett par timmar och värmer oss hos mig. Du får vara med :tongue: haha!

    Det är ju för att det är “UF”ungsomsfritt som jag kan ta ledigt på helgen. Hade gärna lekt med er nästa vecka, men jag får nog kriga här istället. Du får hänga med på måndag och fredag för då e jag ledig:smile:

    Dom 2 dagar på hela veckan jag inte kan. Haha!Vi får äta pepparkakor på stranden nästa helg och köra på saftglögg istället 😀

  • virena

    Medlem
    2 december, 2006 vid 17:47

    Dom 2 dagar på hela veckan jag inte kan. Haha!Vi får äta pepparkakor på stranden nästa helg och köra på saftglögg istället 😀

    Ja, saftglögg verkar ju bra om man nu hittar nån:smile: men jag vill ju köra på måndag och fredag och hela helgen förstås. Ja, ja det ordnar väl sig. Kram på dig.

  • djevulen

    Medlem
    3 december, 2006 vid 08:55

    jag e på plats kl 12,,behöver du skjuts så slå en plinga,,satt med hövvet fullt med mat när du ringde i går

  • virena

    Medlem
    3 december, 2006 vid 09:13
    djevulen wrote:
    jag e på plats kl 12,,behöver du skjuts så slå en plinga,,satt med hövvet fullt med mat när du ringde i går

    Hej hopp!

    Jag drar nu, har sovit på jobbet så jag åker direkt och måste vara tillbaka vid två halvtre :frown: Det verkar som om en hel del e på väg ner.Ses vid torkel. Nu vet ju inte jag riktigt vem du en men du får väl hojta till när du ser nån som tragglar sig fram med en 9a instinct:)

    Ses sen, Virre virvelvind

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nån som skall ut på förmiddagen imorn?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.