Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nån som testat Techno eL, 263??

• anonym-anvandare

Medlem
    4 oktober, 2001 vid 19:05

Grym stockholmsbräda, planar snabbt, fina gipp och freestyle egenskaper.

cheers and beers

• anonym-anvandare

Medlem
    5 oktober, 2001 vid 14:56

härlig bräda om man inte kör i för hårda vindar. bra för den lite tyngre. funkar bra att segla med t o m 8,5. jävligt användarvänlig. slår 283:an med mastlängder.

• anonym-anvandare

Medlem
    5 oktober, 2001 vid 20:11

Om man kör 8-8,5 vilken fena funkar då??
    Funderar också på svårigheten att få tag i trimboxfenor!
    Nån som vet??

• portin

Medlem
    6 oktober, 2001 vid 13:25

Som stolt ägare av en 283:a vill jag bara påpeka att en gämförelse mellan brädorna är ganska svår, eftersom de skiljer sig så mycket. Men, jag skulle vilja påstå att 283:an är mer avnvändarvänlig eftersom den funkar överallt och till alla. Jag är en koloss på 95 kg och planar i 5 m/s, det funkar inte på 263:an. I de övre vindregistren för brädorna så håller ju så klart 263:an längre men där är skilnaden inte lika betydlig som i den lägre gränsen.
    Tjaba

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA