Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nån som vet hur det är i torkelstorp?

  • Nån som vet hur det är i torkelstorp?

    Publicerad av dane-insane på 6 april, 2010 vid 14:44

    Tjenare.

    Nån som vet om d ligger is kvar i torkelstorp?
    Såg att det kanske skulle blåsa lite där imorgon..
    Funderar på å prova på årets första på vatten om vinden vill.
    Tänkte dra ner på eftermiddan i så fall. e där runt 17.30..
    Nån annan som e på?

    dane-insane svarade 14 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • tote

    Medlem
    6 april, 2010 vid 20:31

    Funderade också på Torkel imorn em, ser rätt ok ut!? Vet inte om det ligger is där fortfarande dock?
    Åker isf från Gbg 16,30 – måste vara tillbaks 19,30 senast…

  • virena

    Medlem
    6 april, 2010 vid 22:20
    Tote;605009 wrote:
    Funderade också på Torkel imorn em, ser rätt ok ut!? Vet inte om det ligger is där fortfarande dock?
    Åker isf från Gbg 16,30 – måste vara tillbaks 19,30 senast…

    Shit tompa det måste bli ett snabbdopp:) Fast man kanske inte pallar så mkt mer just nu och så är det ju inte så långt att köra.

    Gött och se Danne att du oxå är på igen. Jag tycker det verkar kallt dock, men blev allt lite sugen just nu. Får vänta några dagar tror jag.

  • djevulen

    Medlem
    7 april, 2010 vid 04:45

    Jag har varit ute å flaxat i torkel och det finns ingen is kvar ,allt e borta
    det ända som finns är en h-lvetes massa hundskit på gräset

  • dane-insane

    Medlem
    7 april, 2010 vid 07:03

    Gött. då vet man att isen e borta. Då e d bara vinden som behövs. verkar som det inte ska blåsa så bra längre. Men man får la kolla eftermiddag igen.

  • dane-insane

    Medlem
    7 april, 2010 vid 11:56

    Verkar som det kan bli lite vind iaf. Jag kommer nog åka ner en sväng å kolla läget efter jobbet. E där vid 17.30 i så fall å måste åka hemåt vid 19.30 igen. Windguru säger att d inte ska blåsa bra. men både dmi å smhi lova lite vind. blåser över 8ms på onsalamätaren nu.

  • hydrolift

    Medlem
    8 april, 2010 vid 08:10
    Dane Insane;605096 wrote:
    Verkar som det kan bli lite vind iaf. Jag kommer nog åka ner en sväng å kolla läget efter jobbet. E där vid 17.30 i så fall å måste åka hemåt vid 19.30 igen. Windguru säger att d inte ska blåsa bra. men både dmi å smhi lova lite vind. blåser över 8ms på onsalamätaren nu.

    Hej Dane Insane!

    Var vattnet farbart i TT? Tillräckligt med vind? Tyckte det bara stod ca 6 m/s på Windguru och det är ju på marginalen.

    /Olle

  • dane-insane

    Medlem
    8 april, 2010 vid 18:41

    Blåste helt ok ända till vi skulle launcha. Då försvann vinden. Börjar bli en vana att vinden försvinner precis när d e dags. Men ja gav mig fan på att ja skulle köra lite ändå. Så ja fick väl kört i 5-10 min å kämpa som fan me kiten för att hålla mig flytande. Va lagom varmt i vattnet iaf.

  • ric

    Medlem
    9 april, 2010 vid 16:31

    fungerar TT på nordlig vind??

  • dane-insane

    Medlem
    10 april, 2010 vid 07:16

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nån som vet hur det är i torkelstorp?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.