Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing När det inte blåser vad göra?

  • jester

    Medlem
    10 september, 2009 vid 20:12

    Det är ett Arrows-chassi från ca 2003, motorn är en Judd V8. Även växel-låda är utbytt, men går ju som f-n ändå! Jag har inte varit avis alls idag efter dom 5 MMS jag fick imorse på bilarna.. 🙂

  • speedan

    Medlem
    10 september, 2009 vid 20:37

    Nä nu blir till och med jag avis!!!!!!!
    Det måste vara en grym upplevelse!??

  • Knatte

    Gäst
    10 september, 2009 vid 20:53

    Måste ju vara grymt kul att köra:cool2: Var körde du och hur snabbt pinnade det på a068.gif

  • lbj

    Medlem
    10 september, 2009 vid 20:59
    surfan;574829 wrote:
    Ja då var det dax i igen för en kul dag på banan men med riktiga grejer!!!!!!!!!

    hadde du GPS påslagen under racet?????

  • jester

    Medlem
    11 september, 2009 vid 05:39

    Det är på Anderstorp det där

  • jester

    Medlem
    11 september, 2009 vid 10:01

    Mer info om någon är itnresserad: http://www.rajamakiracing.com/anderstorp.html

  • tbsurf

    Medlem
    11 september, 2009 vid 10:14
    Jester;574856 wrote:
    Det är ett Arrows-chassi från ca 2003, motorn är en Judd V8. Även växel-låda är utbytt, men går ju som f-n ändå! Jag har inte varit avis alls idag efter dom 5 MMS jag fick imorse på bilarna.. 🙂

    Bhaa.. vad är en gammal arrows med v8 mot ett mkherchassi med tollegaffel isrhejdare och en fet tptwin på 114”
    Såklart inte lika snabb men vem har bråttom när det inte blåser.. softisch 😀

  • jester

    Medlem
    11 september, 2009 vid 10:15

    Cool hoj, TB!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing När det inte blåser vad göra?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.