Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing När kan vi mer oruttinerade surfare…

  • När kan vi mer oruttinerade surfare…

    Publicerad av anonym-anvandare på 23 april, 2004 vid 15:03

    ge oss ut? Jag menar vi som badar ganska mycket. Hur varmt måste vattnet vara för att kunna ge sig ut med våtdräkt, skor å handskar utan att frysa ihjäl??

    Tacksam för svar

    the_novice svarade 20 år sedan 6 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • surferboy_criss

    Medlem
    23 april, 2004 vid 15:22

    Jag tror lätt att man kan ge sig ut nu om bara solen tittar fram.Sålänge du har en våtdräkt som inte är för tunn och har skor på dig så är det snart dags för din premiär. Var själv ute i helgen , Wiiii så underbart!
    Aloha

  • hank_the_tank

    Medlem
    23 april, 2004 vid 15:29

    Precis!! Inga problem nu. Bara man har lite tjockare våtdräkt, skor och huva så är det lugnt! Och helst lite varmt i luften med!

    Hade min premiär för 2 veckor sedan…och det blev mycket badande!! smirk.gif

  • baywatch

    Medlem
    23 april, 2004 vid 16:20

    Varför har inte alla skor handskar och huva?
    Då kan man ge sig ut mkt tidigare!
    Jag har kört sen början av mars. Var också ute 11 januari då det var nästan noll grader varmt. Men då badade jag inte mkt…
    Jag har en 5/3 våtdräkt (neilprydes för 2000) sedan kör jag deras skor huva och handskar som går skit bra. Är det riktigt kallt har jag extra neoprenshorts och heatseeker.
    Det är nog fortfarande kallt om man badar mycket, huva och skor e nog bra om man vill ha kul… smirk.gif

  • manno

    Medlem
    23 april, 2004 vid 18:27

    försök att hålla dig där det är långgrunt och du bottnar, då kan du köra med shorts laugh.gif

  • the_novice

    Medlem
    23 april, 2004 vid 19:40

    Öööh, jag har inte haft ngt uppehåll i år, hart kör med dubbla våtdräkter under vinter och nu är det så himla varmt att det räcker med en semidry plus bra skor (ingen luva eller handskar) i alla fall i gbg….

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing När kan vi mer oruttinerade surfare…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.