Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing När kommer midsommarvinden?

  • När kommer midsommarvinden?

    Publicerad av woodleaflay på 14 juni, 2007 vid 07:35

    Midsommar har “alltid” levererat ett par bra dagar med vind i Varberg. Ser man på långtidsprognoser nu så undrar man när den kommer. Det kan väl inte vara den vind vi får nu som kommer en vecka för tidigt?

    mag svarade 16 år, 11 månader sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • charlieb

    Medlem
    14 juni, 2007 vid 07:42

    @woodleaflay 390179 wrote:

    Midsommar har “alltid” levererat ett par bra dagar med vind i Varberg. Ser man på långtidsprognoser nu så undrar man när den kommer. Det kan väl inte vara den vind vi får nu som kommer en vecka för tidigt?

    Självklart inte. Midsommarvinden kommer till Gotland och mer specifikt Sandviken till torsdag lunch. Finns där till söndag eftermiddag. Möjligt uppehåll under silllunchen…

  • ola_p

    Medlem
    14 juni, 2007 vid 08:05

    midsommarvinden brukar ju alltid infalla +- några dagar, så jag sätter mina slantar på ett par dagar efter midsommar. Är dagens allt som bjuds så blir jag lite ledsen.

  • tdk

    Medlem
    14 juni, 2007 vid 08:35

    @Ola_P 390185 wrote:

    midsommarvinden brukar ju alltid infalla +- några dagar, så jag sätter mina slantar på ett par dagar efter midsommar. Är dagens allt som bjuds så blir jag lite ledsen.

    Mm, då är inte du den enda som blir ledsen..

    //Thomas som sitter jättefast på jobbet..:(

  • mag

    Medlem
    14 juni, 2007 vid 10:40

    Och jag som inte får segla alls i veckan blir surast av alla. 🙁

    MEN det hinner hända hur mycket som helst med prognoserna. Hoppat är det sista som lämnar oss!
    /Magnus

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing När kommer midsommarvinden?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.