Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing När kommer sjögräset till Haga?

Taggad: 

  • När kommer sjögräset till Haga?

    Publicerad av parmezzan på 23 maj, 2015 vid 10:54

    Tänkte åka till Haga Park i mitten av juni. Har dock aldrig varit där förut men har läst här på forumet att det kan bli mycket sjögräs kring sommaren så man behöver sjögräsfenor. Men när kommer egentligen sjögräset (det kanske redan har kommit)? Är det ett stort problem om man håller sig längre ut? Jag har egentligen bara raka slalom fenor.

    Mvh
    Marcus

    erree svarade 8 år, 11 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • sailortrash

    Medlem
    23 maj, 2015 vid 12:18

    Jag brukar regelbundet surfa på Haga mellan maj och augusti…jag har aldrig ens sett ngt sjögräsproblem att tala om. Men jag kör alltid weedfena ändå eftersom det är så grunt och fett oskönt att dra i botten med en rak fena

  • parmezzan

    Medlem
    23 maj, 2015 vid 12:42

    Fint! Tack för svar

  • erree

    Medlem
    23 maj, 2015 vid 14:39

    Det kan mycket väl bli sjögräs på haga men främst på hösten, men även sensommaren har jag stött på, då har jag bott i trakten i 4 år! Men inga bekymmer nu tror jag inte!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing När kommer sjögräset till Haga?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.