Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing när ska andre philip ha uppvisning?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    6 september, 2003 vid 15:09

    Han körde idag… Utan våtdräkt.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    6 september, 2003 vid 15:48

    va de schysst med vind sa man fick se riktigt vad han gick for med kgbs o grejer eller?

  • pepa

    Medlem
    8 september, 2003 vid 04:51

    Han körde med shorty, som jag. Man fick se rätt shcyssta ladd, många roliga wakegrejer!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    8 september, 2003 vid 06:29

    Har du testat Lab Rat 140 brädan?

  • pepa

    Medlem
    8 september, 2003 vid 13:52

    En respuesta a:


    Har du testat Lab Rat 140 brädan?

    [/ QUOTE ]

    Nej men jag har skaffat mig en 130 Lab Rat med feta Fox-klistermärken på. Den var jävligt skön men kändes rätt så liten. Kanske inte för alla. Bra grepp men ändå lös om man vill. Har ett sjukt flex. Kom ner till Rågelund en blåsig dag och testa!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    8 september, 2003 vid 14:14

    Tror att 140 bräda är bra om man skall ha den till 16m2.
    Stegen på tipsen kan nog göra den lite mer förlåtande, flexen däremot kan jag omöjligt begripa vad det skall vara bra för…
    Vad jag har förstått så är det mer rooker kurva på LabRat än Icon, hade jag fått önska så skulle jag vilja haft Icon rooker(mindre) på en LabRat 140 om du förstår vad jag menar?

    Varför var du inte med och körde i Olofsbo på sönda´n?
    Synd att du inte gick vidare som tröst kan jag säga att du skämde inte ut dig när det friåktes efter tävlingen varje fall. Kul att se. Kom och kör nere i Björkäng, lätt västkustens bästa kite ställe!
    /CH

  • pepa

    Medlem
    9 september, 2003 vid 04:55

    Jag jämförde rockern på de båda brädorna i helgen och skillnaden är marginell. Tycker Lab Raten var lite stabilare i vattnet än Icon, men den senare har lite bättre pop. Flexet är till för bättre pop, hållbarhet och höjdtagning. Snackade ett bra tag med Mike (Cabrihna-chefen) om det.
    Jag körde i Olofsbo, kom ner lite sent pga meckande med nya brädan bara. Kul att höra att det såg bra ut i friåkningen, det var ju då vi hade lite vind. Lite segt att åka ut så tidigt men det var ändå en helt mäktig helg tycker jag. Sjuka fester!

  • c_c

    Medlem
    9 september, 2003 vid 06:27

    En bild på Andre från torsdagens discobowling:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing när ska andre philip ha uppvisning?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.