Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing När ska jag boka up mig och inte kunna komma loss?

  • När ska jag boka up mig och inte kunna komma loss?

    Publicerad av dude på 7 juni, 2011 vid 11:44

    Ska jag boka in ons-tors 15-16 juni eller ti-ons 21-22 juni?

    Då jag inte är bokad är det “möjligt” för mig att köra i hela Sverige.

    dala-lama svarade 12 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • frippe75

    Medlem
    7 juni, 2011 vid 12:58
    dude;658173 wrote:
    Ska jag boka in ons-tors 15-16 juni eller ti-ons 21-22 juni?

    Då jag inte är bokad är det “möjligt” för mig att köra i hela Sverige.

    Vad du än väljer blir det garanterat fel! 🙂

  • dude

    Medlem
    7 juni, 2011 vid 14:44

    Tack för de fina orden Frippe. Nu har jag inte så höga förväntningar 🙂

    21-22 är i midsommarveckan och då brukar det ibland blåsa – får se om det blir så även i år hehe
    Prognosen för den närmaste tiden ser dålig ut, så den kanske fortsätter genom 15-16 juni.

    Så länge det inte poppar upp ett fett lågtryck nu snabbt så är jag nog safe, men man vet aldrig. Störst sannolikhet är ändå att det inte blåser ett jota genom båda veckorna 😀

    Jag har dock inte tagit mig tiden att se ut över Europa hur lågtrycken ligger som kan vara på väg in, de länkarna har jag inte tagit mig tid att se på sen en lång tid tillbaka :-/

  • dude

    Medlem
    7 juni, 2011 vid 14:44

    Tack för de fina orden Frippe. Nu har jag inte så höga förväntningar 🙂

    21-22 är i midsommarveckan och då brukar det ibland blåsa – får se om det blir så även i år hehe
    Prognosen för den närmaste tiden ser dålig ut, så den kanske fortsätter genom 15-16 juni.

    Så länge det inte poppar upp ett fett lågtryck nu snabbt så är jag nog safe, men man vet aldrig. Störst sannolikhet är ändå att det inte blåser ett jota genom båda veckorna 😀

    Jag har dock inte tagit mig tiden att se ut över Europa hur lågtrycken ligger som kan vara på väg in, de länkarna har jag inte tagit mig tid att se på sen en lång tid tillbaka :-/

  • surfslusken

    Medlem
    7 juni, 2011 vid 18:41

    Kan du ta de där en gång till, hörde inte riktigt va du sa om europa, men antar att du jämförde den me Frippes stuss??

  • dala-lama

    Medlem
    8 juni, 2011 vid 07:45
    dude;658173 wrote:
    Ska jag boka in ons-tors 15-16 juni eller ti-ons 21-22 juni?

    Då jag inte är bokad är det “möjligt” för mig att köra i hela Sverige.

    Boka upp dej båda på alternativen, gärna hela sommaren så kan vi andra köra järnet:)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing När ska jag boka up mig och inte kunna komma loss?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.