Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nåra bilder från Apel idag….

  • niklas_s

    Medlem
    21 mars, 2004 vid 20:52

    asså e ni säkra på att de verkligen va 3 meter? de e rätt mycke asså. mäter man från sandbotten då eller?

    å ja e ju faktiskt den som borde studerat vågorna bäst då ja knappt stog på brädan. cool.gif

  • JOHN_j_RAMBOO

    Gäst
    21 mars, 2004 vid 21:19

    Ofcuse it was!

  • ola_p

    Medlem
    22 mars, 2004 vid 09:04

    Du simmade ju mest längst in… där ute var det allt uppåt tre meter, i bortre delen av viken då…

  • lars_k

    Medlem
    22 mars, 2004 vid 09:21

    I bortre änden en bit ut byggde det en bra bit över huvvet på mej. Och jag är rätt lång. Men jag hade inte måttbandet med mej så jag kunde mäta mer exakt.

  • niklas_s

    Medlem
    22 mars, 2004 vid 10:38

    hehe. känsligt ämne dehär. ja ger mig.

    cool.gif

  • ian

    Medlem
    22 mars, 2004 vid 12:01

    jepps, jo man försvann ju faktiskkt bakom vågorna en bit ut så de var ju rätt höga, vi kan ju iaf vara över ens om att vågorna var tillräckligt stora för att man skulle bli blöt när man blev spolad. =)

  • ola_p

    Medlem
    22 mars, 2004 vid 12:06

    …lite nedkyld också kanske? crazy.gif

  • ian

    Medlem
    22 mars, 2004 vid 12:54

    nae, var inte så farligt kallt faktiskt (förra lördagen däremot var djävulsk). Bara händerna klarar sig över första smärtbarriären är det helt lugnt sen, även om de blev rätt utmattade. Däremot klotade jag ju mej och tappade bakfoten i ett hopp, landade med brädan på benet, det gjorde ont och rekommenderas ej. funderar på att ordna ihop stroppen lite, bara funderar på om det blir krångligare att ta sig i
    jaja, nu ska jag låtsas plugga lite =)

  • lars_k

    Medlem
    22 mars, 2004 vid 13:00

    Jag blev lite skärrad när jag fick simma in till Majas när jag inte lyckades vattenstarta eftersom vinden la sej.
    Mina händer blev så nerkylda så det kalla vattnet kändes brännhett istället för kallt… Men idag känns de rätt OK, har nog inte fått några bestående men tror jag… 😛

  • ian

    Medlem
    22 mars, 2004 vid 13:27

    hehe, skönt att veta tt jag inte var den enda som flöt til majas grin.gif. Tycker att man får lite problem med finmotoriken i fingrarna, som när man skriver på tangentvobrnd wink.gif. kan ju iofs bero på att man tar i mycket också.

  • lars_k

    Medlem
    22 mars, 2004 vid 13:39

    Ja. Lite stel i fingrarna är jag oxå idag. Men det brukar jag vara efter en rejäl dos surf.

  • herodude

    Medlem
    22 mars, 2004 vid 14:00

    hmmm jag såg någon som va uppe vid majas å bytte segel tror jag, när jag kom ner me min söta lilla kärra.. laugh.gif hehe

  • lars_k

    Medlem
    22 mars, 2004 vid 14:17

    Jaså. Var inte jag. Jag släpade mina grejjer till norra parkeringen efter att jag hade flutit iland.

  • ian

    Medlem
    22 mars, 2004 vid 15:04

    samma här, gick/seglade/bodydraggade tilbaks till parkeringen

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nåra bilder från Apel idag….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.