Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Närlunda idag?

  • raggarn

    Medlem
    5 maj, 2012 vid 10:52

    klart.se påstår att det ska vrida upp på väst på em…så kanske säsongspremiär idag på sena em

  • marden

    Medlem
    5 maj, 2012 vid 10:59

    Är på väg ut till dalarö ,men ser redan ut att vara för mycket väst så jag svänger ut till oxnö …

  • levieux

    Medlem
    5 maj, 2012 vid 11:41

    Jag åker nog en sväng förbi Närlunda vid 15-tiden.

  • svenne

    Medlem
    5 maj, 2012 vid 18:37

    Jag mötte Larry, han på väg ut och jag på väg in till stan.
    Men när jag kom tillbaka strax efter 18.00 gick det fina långa ramper och gäss över hela fjärden. Perfekt vindriktning!
    Sol, utan handskar, utan luva och 1½ timmes superfin 4,6-segling. Det blåser fortfarande, 20.25…

    Varför var jag själv?!

  • electric

    Medlem
    5 maj, 2012 vid 18:41
    Svenne;687732 wrote:
    Varför var jag själv?!

    Därför att det var fina förhållanden även på andra ställen 🙂 ! T ex Farstanäs …

    /Lars

  • larry

    Medlem
    5 maj, 2012 vid 19:20

    Det var ingen dum premiär med 5.4 på närlunda. Riktningen blev bättre fram mot 4 tiden.

    Du har för mycke is i magen Svenne. Åka från ön när det är bra. Tut att du fick utdelning. Synd att du fick köra själv, men vi var klara kl 5.

    Hörde att du fick in en skejt idag svenne. När den är fixad så har vi en till potentiell närlundasurfare. En local uppväxt i närlunda.

  • svenne

    Medlem
    5 maj, 2012 vid 19:50
    LARRY;687741 wrote:
    Det var ingen dum premiär med 5.4 på närlunda. Riktningen blev bättre fram mot 4 tiden.

    Du har för mycke is i magen Svenne. Åka från ön när det är bra. Tut att du fick utdelning. Synd att du fick köra själv, men vi var klara kl 5.

    Hörde att du fick in en skejt idag svenne. När den är fixad så har vi en till potentiell närlundasurfare. En local uppväxt i närlunda.

    Låter bra det! Klart grabben ska va på Närlunda. 😉

  • raggarn

    Medlem
    5 maj, 2012 vid 21:52

    f


    n oxå.. kom dubbelt bilmek ivägen idag…typisk
    när det såg grymt ut på väg hem över lullehovs bron,
    men märkte att det var ju ljust fortfarande
    efter 21:00,… 🙂 då bygglampan kom fram för mekandet, bra å veta till nästa läge
    ps ni rippade inte på några bävar va…..
    stöddigt bäverbo på höger sida om bron…så se upp för flytande “stockar” i Närlunda numera
    kan bli jobbigt för fenboxen….!!

  • levieux

    Medlem
    5 maj, 2012 vid 23:13
    Svenne;687732 wrote:
    Varför var jag själv?!

    För att jag hade just åkt…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Närlunda idag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.