Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Närlundabadet vid Östliga vindar

  • Närlundabadet vid Östliga vindar

    Publicerad av mrquality på 19 mars, 2019 vid 18:53

    Hej!
    På spotguide står att Närlundabadet f6ngera med västliga vindar, någon som har testar den här spot net det blåser O; ONO;????

    mrquality svarade 5 år sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • raggarn

    Medlem
    19 mars, 2019 vid 20:35

    Hej!

    På spotguide står att Närlundabadet f6ngera med västliga vindar, någon som har testar den här spot net det blåser O; ONO;????

    Södran-badet vid ost+ sydost …..!! Christers place vid nordost kanske…??
    ligger is vid Närlunda ..annars kan det funka me stor bräda att komma upp en bit till vänster dvs upp mot Christers P …men inte optimalt…….har inte kollat islägetvid Södran …men Christers är väl öppet precis i kanten av isen….

    • Detta svar ändrades 5 år sedan av  raggarn.
  • bjorkviksmannen

    Medlem
    19 mars, 2019 vid 21:13

    Annars funkar ju Sandarna (Lilla) bra på dessa vindar.

  • mrquality

    Medlem
    20 mars, 2019 vid 09:13

    Annars funkar ju Sandarna (Lilla) bra på dessa vindar.

    Tack! Jag var mest intresserad av Närlunda pga finns det ett hus tull salu där , och vill veta möjlighet att kunna surfa där om blir bara vid V vindar eller O vindar aahhahaha

  • dr-masse

    Medlem
    27 mars, 2019 vid 08:20

    Bra ostliga vindar är så sällsynta att det kan du stryka helt ur “husköparekvationen”.

    Fast när det händer funkar södra Ekerö hyggligt för det.

  • mrquality

    Medlem
    29 mars, 2019 vid 19:06

    Bra ostliga vindar är så sällsynta att det kan du stryka helt ur “husköparekvationen”.

    Fast när det händer funkar södra Ekerö hyggligt för det.

    Tack! Det var bara en fantastisk “billigt” hus 20 mt från vatten där i Närlunda, men den är redan sålt! Iaf jag konstaterade i över två år att i Stockholm är ofta V- SV-NV vind som blåser mest. I framtiden kommer jag säker att flytta från Järvastaden och vill hitta en lägenhet/hus nära till användvart spot där det funka att köra flera vind riktningar så jag kan spara restid osv. Behöver inte bästa spot men vill kunna surfa typ en timme efter jobbet ner jag åker hem på vardagar. Det kräver tid vindsurfing och men familj och 2 barn är inte så lätt, därför att funderar jag det. Jag jobbar i södra sidan Skogås , så kanske bättre på södra sidan just nu.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Närlundabadet vid Östliga vindar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.