Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Närmare till surfet

  • fastforward

    Medlem
    7 november, 2007 vid 15:07

    30 mille – mumma!

  • andersbq

    Medlem
    7 november, 2007 vid 15:15

    Månadskostnad på 85.000:- , Hmm det är lika mycket som jag lägger på att köpa brädor OCH segel…
    För det priset får pullisen som går runt och “längtar till Polen” ingå.

  • jocla

    Medlem
    7 november, 2007 vid 15:21

    Taget, då saknar jag bara 30 mille…

    Någon som kan sponsra en fattig surfare? (jag lovar, ni kan få byta om inomhus kalla dagar)

  • dr-masse

    Medlem
    7 november, 2007 vid 15:22

    Jahaja, börjar pengarna ta slut för Spray-killarna?

    100 surfers, 300 000 var så köper vi stället! Tomten är ju på 100 000 kvadrat, så en 1000 kvadrat var i alla fall, ah!

    Eller 300 pers, 100 000 var… det skulle jag lätt kunna tänka mig för Stockholms bästa riggyta, mmmm…

    Uj, vad det skulle reta lokalborna, ah!

    En perfekt start för Torö surfers lilla klubbstuga.

  • perrapops

    Medlem
    7 november, 2007 vid 15:54

    köp en billig schysst villa på gotland till en femtondel av priset!

  • tall-jonny

    Medlem
    7 november, 2007 vid 16:22

    Nu snackar vi om världens ställe, det är så sjukt gött! Du får förlåta men en gutevilla är nog fint men det blir liksom lite som att jämföra ananaser och potatis. Men det är klart, om jag hade råd att hysta upp 2 millar så jättegärna, jättegärna vid Sandviken, Sysne:grin:

  • booman

    Medlem
    7 november, 2007 vid 16:32

    Hyfsat läge! Men 30 mille för att bo som en “eremit”, nja, jag vet inte jag…
    Verkar lite ödsligt…:smile:

    Om det nu stannar på 30, det var ju 30mkr/Bud…:tongue:

    BooMan (för fattig för detta paradis)

  • lars_k

    Medlem
    7 november, 2007 vid 16:35

    30 mille, är priserna allmänt så höga där ute på vischan…? Är ju en bra bit från stockholm… Eller är det något form av slott? 😉

  • Oregistrerad

    Gäst
    7 november, 2007 vid 17:07

    finns även för 10 mil i kärring viken ..
    …det kostar att vara vid vågorna

    wilund

  • perrapops

    Medlem
    7 november, 2007 vid 19:02
    Tall Jonny;427152 wrote:
    Nu snackar vi om världens ställe, det är så sjukt gött! Du får förlåta men en gutevilla är nog fint men det blir liksom lite som att jämföra ananaser och potatis. Men det är klart, om jag hade råd att hysta upp 2 millar så jättegärna, jättegärna vid Sandviken, Sysne:grin:

    Annars ä fårö rätt hyffsat på samtliga vindar, och för att inte tala om miljön:)

    karta.gif

  • supasonic

    Medlem
    7 november, 2007 vid 20:19

    Det är ju huset precis nere vid udden mellan stenstranden och kärringviken. Där stranden är full av surfare så fort det blåser. Stängslet är bortrivet vid den gamla stigen mellan staketen så det har blivit stigar över tomten ner till stranden. Perfekt läge för en surfklubb. Behöver bara startkapital. Egentligen borde den hugade köparen informeras om att läget är långtifrån så ödsligt som annonsen visar, där ränner ju folk hela tiden!

  • svenne

    Medlem
    7 november, 2007 vid 21:04
    Supasonic;427217 wrote:

    Egentligen borde den hugade köparen informeras om att läget är långtifrån så ödsligt som annonsen visar, där ränner ju folk hela tiden!

    Jo, det är ett problem. Har man råd att punga upp 30 millar för ett designat hus på Torö – har man förmodligen både råd och lust att fixa ett nytt staket…

  • kamaaina

    Medlem
    8 november, 2007 vid 06:43

    Ok, om alla konfare går ihop så blir det med dagens medlems siffra på cirkus 10000 (fan e det så många här) så skulle det i så fall bli 3000 per skalle. Inte pjåkigt att ha tillgång till bastu, kök, sovrum osv för 3000 (eller is så fall 85kr per månad).

    Vad säger ni skall vi slå till?

  • fastforward

    Medlem
    8 november, 2007 vid 08:16

    Äh vaddå 30 mille, det är bara att vi ser till att det springer omkring en massa gummigubbar på tomten och byter om utan handduksinrullning på visningsdagen. När alla andra spekulanter har flytt fältet så prutar vi järnet.
    – Ska vi säga en mille jämt kära mäklare? Du kan få en kantstött törö-fena på köpet.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Närmare till surfet

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.