Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nashbom Smart Loop till salu?

  • Nashbom Smart Loop till salu?

    Publicerad av anders-2 på 4 maj, 2010 vid 08:07

    tänkte investera i en extra nashbom, någon som har någon i bra skick (inkl. bra skick på linorna) till vettigt pris.

    Mvh anders

    sourra svarade 14 år sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • sourra

    Medlem
    4 maj, 2010 vid 17:34

    Det är ju hårdvaluta det där. Oftast säljs ju bommarna med kite och allt så det blir sällan nåt över. Om du kan tänka dig en 2008-bom så finns det oanvända här för en lite billigare penning än 2010-bommarna

  • anders-2

    Medlem
    5 maj, 2010 vid 07:39

    Jo jag har sett det, men jag tänkte spåra upp en begagnad om det går!
    gärna från 2009

  • _dave

    Medlem
    5 maj, 2010 vid 17:01

    Nice mechanism, but the bolts on my 2008 are all rusting! Are the newer ones better?

    sourra;609902 wrote:
    Det är ju hårdvaluta det där. Oftast säljs ju bommarna med kite och allt så det blir sällan nåt över. Om du kan tänka dig en 2008-bom så finns det oanvända här för en lite billigare penning än 2010-bommarna
  • sourra

    Medlem
    5 maj, 2010 vid 17:13

    Ja, jag tror de har matchat skruvens material bättre kärnans material i quickreleasen. Om du har problem med rostande skruv har jag för mig att det finns att få utbytesskruv. Mina 2008 rostade endast lite på muttern men då har jag alltid varit noga med att skölja bommen i sötvatten efter varje session.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nashbom Smart Loop till salu?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.