Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nästa: Japan!

• Nästa: Japan!

Publicerad av anonym-anvandare på 9 oktober, 2005 vid 16:56

jag har tänkt att flytta till Japan i 3 år. så nu säljer jag mina sprillans nya surfprylar BILLIGT!! ring om ni vill ha nåt, kanske har jag nåt för just dig?? först till kvarn! (gaastra 2006)
    /kelso tel 0733989551

kelso svarade 20 år, 2 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • styret

Medlem
    9 oktober, 2005 vid 17:06

japan? vad ahr dom där annat än killar som blivit feta av ris och fräcka bandanas?

• basse

Medlem
    9 oktober, 2005 vid 17:28

Inte samma Ip som Kelso skrev från tidigare…. tror det är bluff.

• anonym-anvandare

Medlem
    9 oktober, 2005 vid 17:29

ring mig om ni inte tror mig mad.gif

• _alexander

Medlem
    9 oktober, 2005 vid 17:33

logga in som en gest på att du menar allvar, jag hade gärna lagt vantarna på x9an blush.gif

• dr-masse

Medlem
    9 oktober, 2005 vid 19:59

Ska han gifta sig eller nåt, ah! Känns som en riktig ”inför” svensexeklassiker, eller hur!

• rasmus_w

Medlem
    9 oktober, 2005 vid 22:08

Verkar misstänkt så ja. Varför säljer man surfprylarna om man ska flytta till Japan? Jag hade åtminstone tagit med en 4.0:a och nåt mindre segel och en 70 liters vågis och hoppats på att Omaezaki skulle leverera bums. smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    10 oktober, 2005 vid 05:18

Tja
    Nu har juniorerna varit inne och velat igen cool.gif cool.gif cool.gif Ingen risk att jag säljer mina prylar. Mera inne i surfingen än någonsin.
    Kelso

• kelso

Medlem
    10 oktober, 2005 vid 05:20

Rätt Kelso skrev föregående inlägg. Tråden skapades av en Kelso-wanabe wink.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA