Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing news from Cabarete

  • news from Cabarete

    Publicerad av kicki på 12 juni, 2005 vid 15:46

    Jag har precis anlant till Cabarete och de forsta dagarna hade vi vind men igar och idag ser inte sa bra ut. For er som var har forra aret sa har det skett lite andringar…. det ar sjukt mycket dyrare (2 dollar for en liten flaska vatten hos Laurel Eastmans skola till exempel), mindre turister som foljd men samtidigt mycket mer festande manniskor och mindre folk pa vattnet.
    Manga av de som ska delta i PKRA tavlingen ar har men till exempel Aaron Hadlow, Etienne Lhote och Gianni Aragno har inte kommit hit an.
    Sjalva arrangemanget verkar bli som vanligt helt ok men mycket arbete har lagts pa kvallsaktiviteterna… enligt ryktena ska det vara ett stors foam-party i ett stort talt pa kitebeach under PKRA veckan…. tydligen ska det bli fler event i den stilen.
    Vad galler sjalva tavlingen sa ska freestylen vara pa Bozo beach som vanligt men att best trick ska hallas pa kite beach.
    Jag ska forsoka skriva igen snart. Annars uppdaterar jag min hemsida ganska ofta sa kolla dar.
    Ha d,
    Kicki
    http://www.kitekicki.com

    matthias svarade 18 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • patrikol

    Medlem
    12 juni, 2005 vid 16:07

    Härligt med lite cool info! Klart att man spanar på dig på hemsidan ibland wink.gif

  • kongos

    Medlem
    12 juni, 2005 vid 18:19

    Gött moos

    Kul att veta vad som händer där ute.
    Keep it up!

    /E

  • matthias

    Medlem
    13 juni, 2005 vid 07:09

    jag undrar en sak, vad gör du på alla tävlingar? tävlar du, dömer du eller e du bara en “hang around”?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing news from Cabarete

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.