Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ngn som har en Wakeboard att sälja?

  • Ngn som har en Wakeboard att sälja?

    Publicerad av jfk på 8 juli, 2005 vid 20:50

    Hmmmm… jag lade ner den sporten för några år sedan pga av att kompisen sålde sin stora båt med pylon och allt i, men i detta varma vindstilla land skulle det sitta fint med en komplement sport till vindsurfingen nu!

    Ngt annat tips på komplement sporter skulle vara kul att höra… börjar bli tungt att vänta på vind nu! Dessutom hade jag och några kompisar tänkt oss att åka ner till Apelviken för att surfa till helgen, men det ser ju ut som att vi får skita i frown.gif det hade jag verkligen set fram emot.

    Visste ej om jag skulle lägga detta inlägg här eller i köpes – övrigt, men eftersom det blev lite annat wink.gif så fick den hamna här!

    Så om ngn har en wakeboard eller vet ngn som har en bllig att sälja så hör av er!

    johanfarkas@hotmail.com

    lolve svarade 18 år, 10 månader sedan 7 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • mrfreeride

    Medlem
    8 juli, 2005 vid 20:53

    Funderar lite grand på att prova på kajakpaddling…inte så likt surfing kanske men är ju en vattensport som man kan syssla med när det inte blåser och som ger grym träning för armarna.

  • jfk

    Medlem
    8 juli, 2005 vid 21:04

    mm… det verkar ju vara väldigt populärt nu har jag sett! Många som åker runt med såna på taket har jag sett. Kanske vore ngt

  • anonym-anvandare

    Medlem
    9 juli, 2005 vid 05:22

    Hoppa fallskärm, det är bäst när det är vindstilla.
    Men varning, det är mer av en drog än surfing.. Man läggar alla sina pengar på det och har inte råd att köpa nya surfprylar sen. crazy.gif
    Kolla min film här med laget jag ska tävla med i sommar: http://web.telia.com/~u11139278/touch.htm
    Det var våra första hopp tillsammans. Vi är bättre nu cool.gif

  • hellgren

    Medlem
    9 juli, 2005 vid 15:53

    Tja! Jag har också tänkt lite på det där. Kajak kan nog va skoj. Men då måsste man ju ha råd att köpa en också frown.gif
    Funderade även på en typ “tävlings rodbåt”, det ger nog lite mer helhetsträning än en kajak tror ni inte det?

    Fallskärm ser ballt men DYRT ut! Kostar det inte varje gång ni gör ett hopp?

    /Hellgren

  • bertoni

    Medlem
    10 juli, 2005 vid 07:14

    cool.gif Kan bara hålla med, nåt mer maxat får man leta efter!! Definitivt värt att våga sej på

  • bertoni

    Medlem
    10 juli, 2005 vid 07:16

    Svar till:


    cool.gif Kan bara hålla med, nåt mer maxat får man leta efter!! Definitivt värt att våga sej på

    [/ QUOTE ]

    Hopsan! …och med dessa rader hade jag fallskärmshoppet i åtanke…

  • Knatte

    Gäst
    10 juli, 2005 vid 07:28

    Klart du skall testa på med havskajak wink.gif
    Bra träning och en härlig naturupplevelse vid stilla väderlek. Kan vara en maximal adrenalin sport, när det blåser lite mer eller vid lek och trix.

  • mrfreeride

    Medlem
    10 juli, 2005 vid 10:09

    Nice film! Ser grymt ut, man blir lite sugen!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    11 juli, 2005 vid 17:38

    Jo, som jag sa.. Man lägger alla sina pengar på det..

  • surfjohan

    Medlem
    11 juli, 2005 vid 20:02

    ska det vara fräckt när den välter på det sättet som på bilden?

  • lolve

    Medlem
    11 juli, 2005 vid 20:18

    ahha fan vad skönt der ser ut http://web.telia.com/~u11139278/touch.htm. jag såg på extrem sport att de hade bodyboard uppe i luften .. det såg ut som om de surfa laugh.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ngn som har en Wakeboard att sälja?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.