Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing ngn som kommer att vara kvar sent i skanörs hamn ikväll?

  • olle-2

    Medlem
    23 juni, 2008 vid 11:41

    Jag hoppas komma ner vid 19-tiden, måste prova min nya Cab SB3 6a i vågorna :-))))

  • sourra

    Medlem
    23 juni, 2008 vid 12:25

    Är det Cap G som gör att man inte kan surfa tidigare än så?

    (Jag var på ett kontaktsamtal med Cap på I på Chalmers i höstas och frågade då hur de ställde sig till fritid. Vi gled då in på min kära passion kitesmurfing. “Världsmästaren Anna Sparre jobbar hos oss” sa personen jag talade med då och lade fram en trycksak med din nuna på framsidan. Sen kom jag att tänka på någon av Habokillarna som sagt att du varit helt försvunnen från surfet sen du började jobba och sen släppte jag tanken på konsultlivet.)

  • gh0st

    Medlem
    23 juni, 2008 vid 13:19

    Nä, Anna is still kicking strong. Tycker mig se henne ofta ändå.

  • annas

    Medlem
    23 juni, 2008 vid 13:37

    @sourra 476963 wrote:

    Är det Cap G som gör att man inte kan surfa tidigare än så?

    (Jag var på ett kontaktsamtal med Cap på I på Chalmers i höstas och frågade då hur de ställde sig till fritid. Vi gled då in på min kära passion kitesmurfing. “Världsmästaren Anna Sparre jobbar hos oss” sa personen jag talade med då och lade fram en trycksak med din nuna på framsidan. Sen kom jag att tänka på någon av Habokillarna som sagt att du varit helt försvunnen från surfet sen du började jobba och sen släppte jag tanken på konsultlivet.)

    haha, ja men det är ju för att de leker plattfisk i habo. Jag kör ju vågor.. Men visst kan man surfa mer när man pluggar.
    Världsmästare låter ju fint förresten 🙂

  • olle-2

    Medlem
    23 juni, 2008 vid 20:00

    Skanör levererade definitivt idag, riktigt jävla kul!

  • annas

    Medlem
    23 juni, 2008 vid 21:51

    @-Olle- 477095 wrote:

    Skanör levererade definitivt idag, riktigt jävla kul!

    japp, de va kul

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing ngn som kommer att vara kvar sent i skanörs hamn ikväll?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.