Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ni måste checka denna-Antandroy!

  • southsurf

    Medlem
    2 november, 2011 vid 09:57
    pjoter;674611 wrote:
    F-one påväg mot skåne! 🙂

    Fasen vad gott!:santa::santa::santa:

    Hör av dig så fort man kan få kolla in dem!

  • atte

    Medlem
    2 november, 2011 vid 13:05
    SouthSurf;674574 wrote:
    Hade verkligen inte haft nåt emot att få testa Bandit 5an!

    Vad tycker ni som hunnit testa den?

    Jag har haft två sessions på min B5a 9m och det är ett par grejer som är förbättrade från B4an, exp, mindre bommtryck, svänger snabbare = tightare loopar, kiten väger mindre än föregående modeller vilket känns eftersom den levererar bättre och har tack vare den låga vikten bättre low end.

    Löjligt enkelt att göra megaloops med 🙂 När jag va ute sist med den så gjorde jag nästan inget annat än loopade kiten. Hade en riktigt kul session.

    Hängtid och sånt är helt ok, Banditen har alltid haft bra häng och den är inte sämre på B5an. Ganska okomplicerad kite som bara gör sitt jobb, jag gillart.

    Hoppas du får möjlighet att testa en snart om inte annat så kan du får låna min när du är i närheten.

  • skanepaul

    Medlem
    2 november, 2011 vid 14:15

    Jag hoppade skyhögt med B4 9an så det ska bli sjukt kul att se hur B5:an levererar på den fronten.

  • alohasurfer

    Medlem
    2 november, 2011 vid 19:40

    Kvalar lätt in som en av de bästa kitefilmerna jag sett! Gillar hur dom fångar den själsliga biten också, riktiga soul surfers! Grymt!!

  • pepa

    Medlem
    7 november, 2011 vid 18:22

    I vanlig ordning går jag mot strömmen. Sjukt trött på flashiga produktioner, kan ingen bara göra en svartvit mobilkamera-film med punk?

  • pjoter

    Medlem
    7 november, 2011 vid 22:12

    hela youtube är väl fullt av sunkiga produktioner som folk filmat och lagt upp i tron att någon skulle vilja se det. 🙂
    En skakig kamera som filmar en liten prick i motljus och av någon anledning alltid vimsar bort sig såfort man är på g att se ett hopp eller liknande.

  • dadil

    Medlem
    7 november, 2011 vid 22:35

    välgjord film, men synd att åkningen inte matchar bildkvalitén…

  • pepa

    Medlem
    7 november, 2011 vid 22:41
    pjoter;674959 wrote:
    hela youtube är väl fullt av sunkiga produktioner som folk filmat och lagt upp i tron att någon skulle vilja se det. 🙂
    En skakig kamera som filmar en liten prick i motljus och av någon anledning alltid vimsar bort sig såfort man är på g att se ett hopp eller liknande.

    En bra sunkig. Du vet vad jag menar.

  • atte

    Medlem
    8 november, 2011 vid 00:42
    dadil;674962 wrote:
    välgjord film, men synd att åkningen inte matchar bildkvalitén…

    Jo, ja… för den där snubben som kastar runt med den där surfbrädan som om det vore en jävla pannkaka han är ju bra kass på det han gör.
    typ 5min in i rullen.

  • pjoter

    Medlem
    8 november, 2011 vid 09:52

    vet vad du menar pepä och håller med även om jag gillar såna här också, bara jäklas lite. 🙂

    dadil, what? tycker det är en hel del grym åkning i den!
    Menar du att de är dåliga eller bara att det saknas boots, kickers å sliders?

  • pjoter

    Medlem
    8 november, 2011 vid 09:54

    Å bara så alla vet så rockar Bandit 5 ordentligt! 🙂
    Bara hojta till om nån vill testa!

  • dadil

    Medlem
    9 november, 2011 vid 00:47
    pjoter;674973 wrote:
    dadil, what? tycker det är en hel del grym åkning i den!
    Menar du att de är dåliga eller bara att det saknas boots, kickers å sliders?

    jag tycker åkningen snittar på medelmåttig, mest beror det på att den där micka fernandes i blå tröja kör så ofantligt fult.

  • dadil

    Medlem
    9 november, 2011 vid 00:53
    Atte;674969 wrote:
    Jo, ja… för den där snubben som kastar runt med den där surfbrädan som om det vore en jävla pannkaka han är ju bra kass på det han gör.
    typ 5min in i rullen.

    jaså tycker du, jag tycker mitu körde bra.

    (fast han borde förstås sluta med gycklarkonsterna med brädan i knävecken)

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ni måste checka denna-Antandroy!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.