Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ni som har flickvänner.

  • colle_screamer

    Medlem
    18 maj, 2004 vid 19:48

    Va fan de flesta flickväner brukar väll vara förlåtande, dock finns ju det undantag då man tex går upp kl. 06.00 på den dagen som det tydligen var 6 mån sedan vi blev tillsammans och surfade hela dagen kom hem trött som fan och sommnade framför tv:n. men jag råkar ha den utimata ursäkten. ” För varje timma du e i stallet så har jag en timma till godo på vattnet”. detta fungerar ju givetvis bara på tjejer som är intresserade av den urbotade fjantiga sporten ridning. Men personligen har jag samlat på mig ca 200 timmar till godo.

  • t_t

    Medlem
    18 maj, 2004 vid 20:50

    My girlfriend threatened to leave me if i went surfing. I´ll miss her! Citat från en surfbuss i Apelviken -97. Är själv inte RIKTIGT så tuff längre…

  • kamaaina

    Medlem
    18 maj, 2004 vid 21:16

    Många vettiga inlägg, tja man var lite tuffare när man var yngre. Det största problemet är midsommar, jag vet att det blåser varje midsommar, detbara gör det, så att skippa firandet under dagen är väl givet, trotts en lite besviken flickvän….
    Konstigt att det alltid blåser på midsommar eller…

  • basse

    Medlem
    19 maj, 2004 vid 05:40

    Problemet för oss är när det, som nu, blåser pung och jag “måste” sticka till Varberg för att stilla vågabstinensen lite medans hennes grejjer inte fungerar så bra i dessa vindar..klart man känner sig lite dum då, men om en sommar eller två köper jag gladeligen en vågis till henne i födelsedagspresent så vi kan åka ner tillsammans…… beg. alltså!! grin.gif

  • sickan

    Medlem
    19 maj, 2004 vid 06:37

    Ni har så rätt allihop när de gäller flickvänner men när det kommere till fruar och barn då är det bara att samla så mycket +++ men kan sen kommer inte det att räcka endå utan man för bita i det sura äpplet och fjäska när man kommer hem och älska henne väldigt mycket

    // Sickan

  • aggrosurf

    Medlem
    19 maj, 2004 vid 07:40

    Det låter ju inte alls bra. nu känns det helt meningslöst varför har jag övat alla dessa år på att skaffa barn. när man bara får —-hela tiden. hehe…

  • xavier

    Medlem
    19 maj, 2004 vid 08:56

    förra midsommarafton blåste det klockrent 10-12 m/s. Surfade 9-11 på morgonen hjälpte sedan till med dukning och firade fram till 16 (såg till att inte ta så mycket snaps), sedan var jag på vattnet fram till 19. Därefter hade man hela kvällen på sig att skaffa pluspoäng till midsommardagen.

    /P

  • kamaaina

    Medlem
    19 maj, 2004 vid 17:35

    Svar till:


    förra midsommarafton blåste det klockrent 10-12 m/s. Surfade 9-11 på morgonen hjälpte sedan till med dukning och firade fram till 16 (såg till att inte ta så mycket snaps), sedan var jag på vattnet fram till 19. Därefter hade man hela kvällen på sig att skaffa pluspoäng till midsommardagen.

    /P

    [/ QUOTE ]

    Sjaelv var jag i varberg till 14, var uppe o firade midsommar fran 16 o hela natten, men i ar verkar det som om hon vill fir frn 12….fan oxa, det som var sa fint i varber forra aret.
    /F

  • anonym-anvandare

    Medlem
    19 maj, 2004 vid 20:28

    va fan ,blåser det skit i henne. bättre med en lycklig gubbe en sur fan som inte får surfa.nu får du sluta grubbla över såna små bekymmer.

  • kungdenknege

    Medlem
    20 maj, 2004 vid 10:58

    Överskottspoängen blir till sex sedan, eller?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ni som har flickvänner.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.