Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nicaragua surf

  • Nicaragua surf

    Publicerad av virena på 30 december, 2010 vid 13:55

    Hej hopp!

    Jag behover lite hjalp. Far kanske inte stanna i Brasilien langre an till 15 januari, pga puckade poliser som inte kan visumregler.

    Sitter och kollar pa alternativ att gora fram till april. Ar sugen pa att surfa nan stans och klurar lite pa panama eller Nicaragua. Ar det nan som vet nat bra och billigt stalle, da min budget ar liten. Garna inte for mycket rocky breaks och inte for hollow.

    Tacksam for all hjalp:)

    Om nan kommer pa nat bra stallet att kita pa som inte ar for dyrt denna period, sa funkar det ocksa:)

    erikponti svarade 13 år, 4 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • acemattias

    Medlem
    30 december, 2010 vid 14:15

    Dra till Paraguay och smuggla dig sjalv tillbaka in i Brasilien:grin:

    Fast allvarligt, boterna for att stanna langre an tillatet i Brasil ar blygsamma och bara du betalar dom innan du lamnar landet sa ar du valkommen tillbaka.

  • serotonin

    Medlem
    30 december, 2010 vid 20:55

    san juan del sur i nica har nära till bra vågor och erbjuder billigt boende jämfört med costa rica. Grymt fina stränder i närheten och lite folk i vattnet jämfört med cr.

  • laina

    Medlem
    31 december, 2010 vid 08:08

    Tja!
    Det är mest o bäst med vågsurf i nicaragua (san juan del sur tex). Blåser mest off-shore. Finns dock en insjö där man kan köra. Kanske att de tom riggat ett kitecenter där..

    Annars ska jag ett par veckor o kitea i norraste costa rica. Är ca 30 min ner från Nica-gränsen. Haka på vetja, vore skitkul!! Där är riktigt fint o när jag har varit där innan har det vart vind varje dag (iofs i januari). Jag o Pumpen kommer bo hos Nicola på http://www.bluedreamhotel.com 22/2-8/3.

  • virena

    Medlem
    4 januari, 2011 vid 13:22

    Tack for hjalpen, Hade varit super kul Lina. men costa rica verkar lite dyrare an nicaragua eller panama och jag har inte sa fett med stalar just nu. Far sa vad som hander. Hoppas att ni far en grym resa.

  • erikponti

    Medlem
    5 januari, 2011 vid 00:09

    Stötte på Mike idag och det framkom att ni gått och gift er 🙂 Stort Grattis!!!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nicaragua surf

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.