• anonym-anvandare

    Medlem
    5 oktober, 2004 vid 12:45

    Hur ska man “approacha” Torö egentligen, man vill ju inte slå sönder alla prylar första da’n man är där.

    Irie Man

  • mag

    Medlem
    5 oktober, 2004 vid 12:48

    Det kostar att ligga på topp!!! Investeringar brukar betala av sig så småningom. Alla duktiga på Torö har investerat en hel del. cool.gif Eller hur Jesper och Calle?
    /Magnus, har ännu inte investerat på Torö

  • surfslusken

    Medlem
    5 oktober, 2004 vid 14:42

    Svar till:


    Här ser man vilka fina läppar som skjuter ut. Trots midjehögt så skjuter det på med ganska bra kraft. Inget grumsigt skumvallsridande här inte!! Fy fasen vad Toröromantisk jag blir när jag tänker på det. Skitsamma vart man reser på vintern en bra halvtimme på Torö slår det mesta. /Jesper B

    [/ QUOTE ]

    E du hög på smärtstillande Jeppe? wink.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    6 oktober, 2004 vid 07:56

    Hög och hög… Kan väl hända, men nog finns det roligare grejor än smärtstillande. Kaya ooo oh ohoooooooooooooooooo /Jesp Blomburk

  • calle

    Medlem
    6 oktober, 2004 vid 09:20

    Åk inte dit när det blåser Syd 15 m/s, då det blir ren onshore och ett elakt “shorebreak”.
    Man får räkna med att bli spolad, ordentligt!
    Jag har inte lyckats något vidare än men det är bara att jobba på…
    Mvh Calle

  • big_jeppe

    Medlem
    6 oktober, 2004 vid 11:05

    Jag är lite inne på att skaffa en Trash-vågis från typ 98-99 för en tusenlapp. Då slipper man gråta över bräd-dingar. Dessutom är det ju inte så himla många gånger per år som man faktiskt använder en vågbräda i stockholmstrakten.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    6 oktober, 2004 vid 12:09

    Kan var en bra idé, dock kan ju dom vara lite mer svårkörda än moderna vågisar typ stubbie-varianten.
    Fast det där med att man inte har så mycket användning av en vågis i Stockholm, det vete fan, jag tycker man hör om att Torö och Väddö har levererat var och varannan dag! I alla fall under augusti och septemeber.

    Irie Man

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.