• Publicerad av hampusl på 26 juni, 2017 vid 06:54

    Hej,
    var inne på euroskateshop och kollade på en enklare SUP från NKD. Försökte läsa lite om deras SUP:ar men hittar inget.
    Vet någon av er här inne något om deras suppar eller märket i stort? Jag letar efter en extra SUP till min tjej.
    tack för hjälpen!
    /hampus

    mag svarade 6 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • bicless

    Medlem
    26 juni, 2017 vid 19:25

    Vet ej men alla gissar det är private brand, dvs de importerar utan märke och sätter på sitt eget. blir billigt men kvalitétskontrollen inte alltid i top på den typ av grejer då inget varumärke kämpar med näbbar och klor för att kvalitetssäkra, produktutveckla. I Sverige finns annars exempelvis Coral sup som är billiga, lätta och helt ok. jag var ute med 10’8 igår, väger 79 kg och den var överraskande styv för att vara singel skin. Väger superlite så det lär tjejen uppskatta när hon skall bära. Men betalar man det dubbla för en red paddel, starboard, mfl så får man double skin, eller nåt ännu mer avancerat bygge och alla kringgrejer är bättre (väska, pump, mm). Som prisvärd bräda under 5000:- tycker jag coral imponerar.

  • mag

    Medlem
    26 juni, 2017 vid 19:39

    Kolla franska Gong, ett av de verkligt stora volymmärkena på sup. Som tillverkat supar i mer än 10 år. Och du köper direkt av dem utan mellanhänder.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.