Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing No wind in Cabarete

  • No wind in Cabarete

    Publicerad av kicki på 23 juni, 2005 vid 14:38

    Halla! Idag ar det dag 2 och forfarande ingen vind att hurra over. Igar var det fan ta mig kallt och ruskigt (helt sjukt da sommaren ar som varst vad galler varmen). Invigningsceremonin blev avklarad i forrgar kvall och vi fick storma buffeen och putta bort kockarna vid 10 tiden… da de fortfarande hade for sig att de skulle tjata om eventsponsorerna till midnatt innan vi skulle fa nagon mat. Igar fick vi avnjuta en 100% vilodag da det absolut inte finns nagot att gora i Cabarete da det inte ar vind… jag shoppade presenter till familjen.
    I vanlig ordning sa har jag nu feber och har varit sjuk i snart en vecka och vad ar inte en tavling om jag inte skiter pa mig eller har en halucinerande feber. I alla fall sa ser det valdigt daligt ut for tavlingen da prognosen fram till sondag ser dalig ut. Dag 1 ska vara trials och dag 2 och framat ska vara main event. Tjejerna ar bara 16 sa vi har inga trials. Jag ska dock aka hem pa lordag eftermiddag sa vi far se om jag hinner vara med och tavla over huvud taget… jag haller tummarna.
    Lite skvaller:
    Susi Mai och Ruben Lenten, Angela Peral och Christian (caution kites), Bruna Kuy..(???)och Caesar Portas och var favorit dansk Mats Block har ihop det med nagon (hehehehe, for er som kan historien sa var denna tjej tillsammans med Cameron i februari, japp, you know who). Jo….. Moe Goold har ihop det med Maike (Anna, Fia, Hugo, Chrille etc… ni vet vilken Maike jag pratar om, hon var dalig i magen i Venezuela och hennes davarande kille tog henne till sjukhuset… han vet inte om att hon har nagon annan forresten). Mycket tid for annat alltsa pa varan lilla o… jag haller mig utanfor annars hade snart hela bunten fatt feber och varit daliga och det vill vi ju inte.
    Jag skriver igen med for hoppningsvis lite mer kiterelaterad info.
    Puss och kram,

    anonym-anvandare svarade 18 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • patrikol

    Medlem
    23 juni, 2005 vid 16:21

    Låter spännande! Krya på dig! smile.gif Glad midsommar förresten!

  • fifi

    Medlem
    23 juni, 2005 vid 20:33

    Shit vad händer….jag som trodde Maike och Chris var superputtinuttiga och kära! Otippat att Ruben har ihop det med någon, haha!
    Kul med skvaller i alla fall (sånt tycker vi tjejer om)

    Hoppas ni får bättre tur med vinden och hälsa alla de tokiga nya paren och ge Anki och Micke en puss på kinden från mig ( och en stor puss till dig själv)

    Kommer du hem till Sverige eller till Belgien?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    24 juni, 2005 vid 13:39

    Jag kommer tyvarr hem till Belgien da jag inte har tillgang till min lagenhet i Lund forran den forsta augusti sa jag missar Wave/Freestyle tavlingen i Tylosand… sucks. I alla fall sa hoppas jag att det kommer vara flera tavlingar under augusti och framat. Fia, jag lovar att halla dig uppdaterad om vad som hander och jag ska halsa Mike och Anki fran dig.
    Idag ser det ut att bli lite vind men helgen ser forjavlig ut igen. Blir det ingen tavling sa far vi alla dela pa prispengarna sa det ar inte sa illa.

    Ha d,

    Kicki (denna forbannade datorn later mig inte logga in mig)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing No wind in Cabarete

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.