Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies nOOb / nybörjar netvärk

  • marcel_101

    Medlem
    18 juni, 2006 vid 20:14

    johan w jobbar på lagret på ikea deltid 50 % (men brukar lägga till dagar så det blir iaf 80 & ) då jobbar man oftast från ca 05:00 till 10:00

    sen stämplar man upp resten =))

  • johanw

    Medlem
    25 juni, 2006 vid 20:28
    Marcel_101 wrote:
    johan w jobbar på lagret på ikea deltid 50 % (men brukar lägga till dagar så det blir iaf 80 & ) då jobbar man oftast från ca 05:00 till 10:00

    sen stämplar man upp resten =))

    fan va gött ett sådant jobba skulle man ju ha.. ni behöver inte mer folk?:tongue:

  • topol

    Medlem
    27 juni, 2006 vid 12:43

    Tjena,
    Bor i Göteborg, men gör mina vändor till Stockholm där jag gör mitt Exjobb.
    Har nu efter långtids funderande och vändande på varje öre tillslut införksaffat mig en kite (Tjoho)..Gick en kurs i Australien (Perth) där jag bodde ett tag , innan det så var det bara vindsurfing som gällde…Men nu är jag kite N00b så det räcker för två, har ingen som helst susning var man ska åka någonstans i varken Gbg eller Sthlm. Så alla förslag är välkommna..

    Namn: Calle
    G-talk: Olsen.carl@gmail.com
    Mob: 0704-975386

  • gh0st

    Medlem
    27 juni, 2006 vid 19:08

    De flesta Stockholmare håller till på Kitenation.se så det är nog lättast att hitta folk att kita med där när det gäller huvudstadskiting.

  • falsterbo

    Medlem
    27 juni, 2006 vid 21:50

    Tjena tjena, jag är sugen på att börja kitesurfa. Det ser så härligt ut. Jag bor i Falsterbo och vet inte riktigt hur jag ska komma igång med sporten. Ärligt talat, är det någon som vill sälja sin utrustning billigt? I så fall kan vel du/ni svara på det här inlägget.

  • johanw

    Medlem
    28 juni, 2006 vid 07:34

    tycker du ska ta en kurs för att komm a igång de e de bästa och det snabbaste sättet.. kolla köp o sälj för grejor finns mycket billigt!

  • gh0st

    Medlem
    29 juni, 2006 vid 12:01

    Ja, att ta en kurs är definitivt det bästa sättet, du får lite säkerhetstänkande och väldigt mycket tips som kommer att hjälpa dig att lära dig snabbare.

  • klw

    Medlem
    9 juli, 2006 vid 10:57

    Jag söker någon som vill lära sig kite tillsammans med mig i Västsverige. Jag bor i Göteborg. Dessutom är jag intresserad av kitekurser. Just nu övar jag på en nyinköpt stuntkite för att försöka förstå vinden 🙂
    Walter
    0738-029613
    klwlevy@hotmail.com

  • roxy_m

    Medlem
    10 juli, 2006 vid 13:57

    Någon n00b som vill ut och öva med mig i Askim idag??

    //Malin

  • simoneburgess

    Medlem
    27 augusti, 2006 vid 12:47

    Hoppla!

    Simon här, bor i Lund under hösten/våren och vill ha någon/några att leka med. Jag har just köpt min kitesurfingutrustning och vill komma igång innan undervattenstjälen tar mig :wink:. Jag har tagit en tvådagars kurs i Thailand och har kummit upp på brädan någon gång.

    Jag ser att de flesta inläggen här är från början av säsongen: Om någon är intresserad fortfarande så hör av er.

    0704413505
    simon_burgess_82(at)hotmail.com , finns även på MSN, men inte särskilt ofta då min dator är död. Det stod mellan en ny dator eller kitesurfingutrustningen 🙂

  • johanw

    Medlem
    30 augusti, 2006 vid 11:28
    SimonEBurgess wrote:
    Jag ser att de flesta inläggen här är från början av säsongen: Om någon är intresserad fortfarande så hör av er.

    säsongen börjar typ nu 😀 de e nu till hösten vinden kommer på riktigt.. lycka till!

  • andypanda

    Medlem
    2 september, 2006 vid 12:30

    Hallå.

    Här finns en glad nybörjare i Göteborg.

    Det finns en liten forumtråd för oss i gbg
    http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=41042

    >Söndag i Askimsviken för min del, finns plats i bilen.

    Andreas
    0705 601008

  • holmabolma

    Medlem
    16 september, 2006 vid 08:00
    SimonEBurgess wrote:
    Hoppla!

    Simon här, bor i Lund under hösten/våren och vill ha någon/några att leka med. Jag har just köpt min kitesurfingutrustning och vill komma igång innan undervattenstjälen tar mig :wink:. Jag har tagit en tvådagars kurs i Thailand och har kummit upp på brädan någon gång.

    Jag ser att de flesta inläggen här är från början av säsongen: Om någon är intresserad fortfarande så hör av er.

    0704413505
    simon_burgess_82(at)hotmail.com , finns även på MSN, men inte särskilt ofta då min dator är död. Det stod mellan en ny dator eller kitesurfingutrustningen 🙂

    Är nybörjare från malmö. Har dock ingen bil än men de e på G 🙂
    Följer gärna med ut ngn gång.

    /Anders

  • edorf

    Medlem
    30 september, 2006 vid 23:38

    Ska ni ut och kajta glöm inte ringa mig..
    bor i Höllviken men åker dit vinden är..

    adda på msn eller skajpa mig och spara givetvis mitt nr

    pittersson88@hotmail.com – msn

    frodepettersson – skype

    0735460091 – mob

    Frode

    Frode

  • samuel_l

    Medlem
    1 oktober, 2006 vid 11:09

    Tjena.
    Har gått en kurs och beställt grejor. kommer att börja åka nästa vecka hoppas jag.
    Någon mer från helsingborg?

    0706-809116

    Msn: samuel-lundberg@hotmail.com

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies nOOb / nybörjar netvärk

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.