Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nordisk Wave Challenge på Lista denne lørdagen

  • Nordisk Wave Challenge på Lista denne lørdagen

    Publicerad av tws på 8 december, 2010 vid 01:29

    Ho, ho, ho. Bua Lista Wave Challenge går endelig av på Lørdag. BuaLista videoen til Small-Films og Guru sin prognos er lenket under. Finsker, Svensker, Dansker, Tyskere, Belgiere og Engelskmenn er invitert. Det blir gløgg og pepperkaker bak Transport’ern til Endre Espeland. Ellers er det skippers meeting 11.Desember kl 09:00 på parkeringsplassen ved Renna.

    http://www.free-wave.no
    http://www.windguru.cz/int/index.php?sc=125

    Husk julenisselua. Kommer du?

    :santa: mvh
    Thomas Svensson
    (Bad Santa)

    rrd svarade 13 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • tws

    Medlem
    9 december, 2010 vid 13:01

    Hva skjer? Her er det stille som i graven. Kommer det noen svensker? Prognosen er Legendary. Herregud. Se på retningen på svellet i forhold til perfekt side-off vindretning. Og hele dagen før er det også varmt. WHHHHHOOOOH.

    :smile::smile::smile::smile::smile::smile:

  • doc

    Medlem
    11 december, 2010 vid 17:10

    Vi törs inte, det blir ju jäääättestoooora vågor ju 😉

    Nä, skämt åsido är det lite svårt att lämna familjen så här tätt inpå julen. Annars hade det varit svinkult att testa lite norsk julsurf även om min kompetens mest hade räckt till utmärkelsen bästa tvätt/spol/skölj.
    😉

  • tws

    Medlem
    12 december, 2010 vid 22:58

    Her kommer ett par teasers…:santa::santa::santa:

  • tws

    Medlem
    13 december, 2010 vid 17:02

    Fra Renna. Kamera står i bilen og zoomer dessverre inn til høyre for der jeg seilte. Men jeg gikk rett i settet til bilde nummer to som hadde 7 meter vegger, ca 4-5 ganger bredere enn bildet viser. Det er litt trist at ingen ville være med å ta bilder. Jeg har aldri sett så store bølger på Renna. Veldig spennede å være utpå, det er helt stille nede i dalføre mellom bølgene. Som et eget magisk land. Litt Narnia.

    // T

  • doc

    Medlem
    13 december, 2010 vid 19:36

    Dyr session. 🙁

  • ola-h

    Medlem
    13 december, 2010 vid 20:57

    Men med de vågorna måste det varit värt det. Ser sjukt fint ut.

  • rrd

    Medlem
    13 december, 2010 vid 21:17

    Brutalt! Och lite lockande, speciellt som publik…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nordisk Wave Challenge på Lista denne lørdagen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.