• mjunken

    Medlem
    12 augusti, 2004 vid 15:15

    Dom är ju så överlägset snyggast…….
    Superstar seglet är …….. hittar inga ord……

    Dax att sälja allt man har och köpa nya segel kanske??????

  • voodoo

    Medlem
    12 augusti, 2004 vid 15:24

    inte bara snyggast utan också klart bäst ..andra upptäcker också fördelarna som tex Greg (Grubby) Allaway som numer seglar för North Sails

  • frippe-s

    Medlem
    12 augusti, 2004 vid 17:11

    Vilka priser handlar det om?

  • styret

    Medlem
    12 augusti, 2004 vid 17:39

    fan jag hade lurat på att köra simmer nästa år mjen när man läser om tekniknyheterna så kliar det ju lite i fingrarna. men man får ju trots allt 4 simmer för tre north… fan beslutsångest.
    duke var inte riktigt lika snygga nästa år. det enda som var riktigt snyggt för nästa år var ju disco (eller omd et var discocomp…)

  • bergelin

    Medlem
    12 augusti, 2004 vid 17:50

    Jes.. Superstar är i år snyggare än förra året, plus att disco håller den cleana stilen.. WE LIKE. Tungt bara att pengar är trång sektion och att det i höst ej finns budget för inköp av nya segel.. crazy.gif

  • surferboy

    Medlem
    12 augusti, 2004 vid 19:03

    Vi arbetar precis med att ta fram priserna på 2005:orna. De kommer inom kort och jag gör ett inlägg här på konfen när prislistan är uppe på vår hemsida.

    Mvh,
    Gustav

  • frippe-s

    Medlem
    13 augusti, 2004 vid 11:18

    Låter bra det, kommer ni att fortsätta samarbetet med LBWS och ge oss medlemmar 10 procents rabatt även på 05:orna?
    /Fredrik

  • herodude

    Medlem
    13 augusti, 2004 vid 12:54

    ok de var basigt snygga men fan som sagt priset så får det bli simmer för mig nästa år, annars hade jag kanske tvekat.. meeen superstar är inte hälften så snyuggt som förr förra årets när stjärnan gick ut utanför seglet satan i gatan vad snyggt det var…

  • surferboy

    Medlem
    13 augusti, 2004 vid 19:37

    Självklart!!! 🙂

    Mvh,
    Gustav

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.