Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing North Voodoo tappar färgen!!!

  • North Voodoo tappar färgen!!!

    Publicerad av anonym-anvandare på 9 mars, 2000 vid 09:32

    Läste 2 inlägg på rec.windsurfing om folk som har Voodoo “Pro model” som har stora problem med att färgen flagnar av på x-plyen!!!
    Låter inte så bra tycker jag.

    erra svarade 24 år, 3 månader sedan 7 Medlemmar · 14 Svar
  • 14 Svar
  • erra2

    Medlem
    9 mars, 2000 vid 09:35

    Så går det när man kör North..

  • anonym-anvandare

    Medlem
    9 mars, 2000 vid 14:33

    Nä,tacka vet jag simmers glad-packs monofilm.

  • jonne

    Medlem
    9 mars, 2000 vid 15:03

    Erra2: du har alltid en så trevlig touch på dina inlägg..NOT!

  • linsurfer

    Medlem
    9 mars, 2000 vid 17:15

    EN (EN EN EN) hade problem med sitt vodoo, den andre hade problem med sina Zeta från 96-98. Han trodde det berodde på att han lämnade seglen ihoprullade en längre tid i extrem värme. Konstigt att färgen flagar då. Sluta skriv skit om märken ni inte har någon erfarenhet av. Man kan ju tro att surfhandlarna för ett “kasta skit på andra märken krig” här på konfen. Jävla snorungar !!!
    Själv kör jag på RRD, AHD, Simmer, Naish, North. Har seglat på Bic, Tiga NP innan. Allt har funkat skitbra, har bara köpt det jag själv varit sugen på för stunden.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    9 mars, 2000 vid 19:43

    vadå – bara en? den enda jag känner som har voodoo pro flagnar så det står härliga till, han har iofs krängt dem nu… det har väl inget med skitkastning att göra – faktumet är att tryckfärgen flagnar på 99’orna!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    9 mars, 2000 vid 21:25

    Prova seglena och alla kommer att hålla tyst …
    väldigt länge.Andra som fattar grejen är smarta nog att spela lotto eller knega
    lite extra. Mr style

  • anonym-anvandare

    Medlem
    9 mars, 2000 vid 21:46

    erra snacka om taskig attityd, sluta med slalom och kossa så kanske du mår
    bättre… eller lägg av totalt ingen vill ha en så pojk på vattnet,
    hoppas att du sover gott…

  • erra

    Medlem
    10 mars, 2000 vid 08:23

    Jaja, förlåt, har bara blivit trött på Voodoo:s tjöt, “KÖP NORTH” inget annat….dessutom HAR jag faktiskt testat Voodoo (seglen), de var ok, inget extra ordinärt, däremot är Onshore 2000 (ja, jag kör wave)något över det vanliga!!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    10 mars, 2000 vid 09:02

    Och snart får du dina nya Gaastra.

  • voodoo

    Medlem
    10 mars, 2000 vid 09:03

    Hur mycket kallar du “tjöt”?
    Jag har INTE haft så många inlägg med “Köp North” har mest svarat på dina dumma kommentarer!
    Det har ju varit ganska mkt. GNÄLL från din sida överallt!
    Men det kanske är den tiden på året då vi windsurfare med SVÅR abstinens går och suktar efter att det ska bli lite varmare!

  • wisco

    Medlem
    10 mars, 2000 vid 09:55

    såja såja, nu ska vi inte gå och bli ovänner bara för att det är kallt, vi tillhör ju samma släkte allihopa. En sak som är så bra med windsurfing är ju den goa stämmning som finns mellan oss på stranden! Inte ska vi väl dra igång nåt märkeskrig nu så folk delar upp sej i nort eller simmer-läger. Tänk hur det skulle se ut om man kom till en strand och får stryk för där kör bara np-surfare och man råkar ha ett gaastra med sej, lite överdrivet kanske men det börjar låta nåt åt det hållet i en del inlägg. Sålägg ifrån er stridsyxan, frotsätt med kritiken, det är ju bl.a därför konfen är här, men rikta den mot prylarna inte mot varandra och viktigast av allt droppa den taskiga attityden!!

  • voodoo

    Medlem
    10 mars, 2000 vid 10:04

    Instämmer helt med föregående talare ! så Erra F:LÅT !!!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    10 mars, 2000 vid 10:44

    Vita lögner fast på nätet, vad är det som händer?, Lägg ner det där och börja snacka tungsurf igen.

  • erra

    Medlem
    10 mars, 2000 vid 11:06

    OK, jag gräver ner stridsyxan djupt, man blir lite jobbig när det inte blåser…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing North Voodoo tappar färgen!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.