Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Norweigan – fler rutter från Gbg! GC & Teneriffa!

  • Norweigan – fler rutter från Gbg! GC & Teneriffa!

    Publicerad av davo på 20 juni, 2011 vid 13:00

    Saxat från GP.se;

    Nya flyg från Göteborg
    Tre nya direktflyg från Göteborg sätts in i med början i oktober. Norwegian utökar med linjer till Gran Canaria, Teneriffa och Salzburg.
    Relaterat
    Direktlinjen till Teneriffa införs den 30 oktober. I november öppnas linje till Gran Canaria och efter nyår inleds flygningarna till österrikiska Salzburg.
    –Vi är väldigt glada över att Norwegian fortsätter att expandera på vår flygplats. Gran Canaria,
    Teneriffa och Salzburg är alla eftertraktade destinationer, så nu får våra västsvenska resenärer fler
    valmöjligheter i vinter, säger Brett Weihart, flygmarknadschef Göteborg Landvetter Airport, enligt ett pressmeddelande.
    Den här veckan är det premiär för Norwegians första fem linjer från Göteborg till södra Europa. Planet till Malaga lyfte på måndagsmorgonen

    davo svarade 12 år, 10 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • calle

    Medlem
    20 juni, 2011 vid 13:12

    Hej!
    Förra sommaren tog dom inte emot vindsurfinggrejer, vet du om dom gör det nu?

    Mvh Calle S

  • davo

    Medlem
    20 juni, 2011 vid 13:17

    Går säkert att snacka med dem. Jag har påtalat att moderna vindsurfinggrejer inte är mycket mer skrymmande än vågsurfingutrustning. De har tidigare haft en policy med max 2m, men allt är väl en fråga om kostnad. För plats tror jag att flygplanen har/tillåter. Tror vi har vänner på konfen som flygit till Marocko bland annat som har mer info. I en tidigare tråd tror jag någon fick med sina grejer.
    500:-/väg vore helt ok för min del!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Norweigan – fler rutter från Gbg! GC & Teneriffa!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.