Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Notice of Race for the Nordic Championships 2014 i

  • klang

    Medlem
    1 augusti, 2014 vid 20:25

    Danskarna tänkte köra slalom också… jag antar att de kommer att försöka mixa Slalom och Formula heat. Vilket innebär att även om det är bra förhållande för Formula, så kan de köra ett Slalom heat.

    Antar att våra Slalom mästare kanske vill vara med och leka… ifall prognosen ser bra ut….

  • bulanb

    Medlem
    2 augusti, 2014 vid 07:54

    Jag tillhör absolut inte slalom mästarna men jag tycker det är kul att köra slalom. Verkar som de har ett bra upplägg med både formula och slalom på samma ställe, verkar skit kul. Tyvärr kommer jag att tillbringa den helgen på jobbet. 😪
    Nästa gång du kommer till HP med formulan Klang, så ta med slalombrädan också. Så kan du vara med och köra några rejs mellan formulaträningarna. 😜

  • swe-496

    Medlem
    29 augusti, 2014 vid 16:27

    Hur har det gått idag för våra racers i Danmark? Lite rapporter här skulle uppskattas.

  • jester

    Medlem
    29 augusti, 2014 vid 17:10

    En vacker dag får du åka på en tävling igen, Mattias… 🙂

  • swe-496

    Medlem
    30 augusti, 2014 vid 05:32

    Menar du att det blir vackert nästa helg? ☺
    Ska till Varberg då.

  • klang

    Medlem
    31 augusti, 2014 vid 19:54

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Notice of Race for the Nordic Championships 2014 i

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.