Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing NP 4000 torris Eller NP 5000 Semi!?

  • JOHN_j_RAMBOO

    Gäst
    3 november, 2004 vid 15:12

    jäääh go Biltema wink.gif

    Det med dragkedjan, ibörjan gick min som smör..men nu går den trögt som fan, vart lite dålig med att pyssla om min kära dräkt blush.gif…bara en ( ).

  • anonym-anvandare

    Medlem
    3 november, 2004 vid 17:43

    hangloose, innlegget mitt er ikke skrevet på dansk men norska! norsk og dansk skriftsspråk ligner på hverandre men,men.. wink.gif ellers takker jeg for innspill om np. thermabase,keep it coming grin.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    4 november, 2004 vid 07:46

    Kan någon lägga upp länken där de visar Biltemas handskar??!!
    Dessa verkar ju grymma!

  • hankloose

    Medlem
    4 november, 2004 vid 08:19

    http://www.biltema.se/index.asp

    Sök på fiskehandskar and you got it!!!

    HEnke

  • malun

    Medlem
    4 november, 2004 vid 08:33

    Hmm… Kör ni med dom “orginal”, eller klipper ni upp dom i handflatan?

  • mag

    Medlem
    4 november, 2004 vid 08:45

    Köp BeeWax i en dykbutik och dragkedjan går som smör igen! Det vore ju synd att dra sönder dragkedjan (500-1000kr) och du slipper välta bilen när du ska stänga den.
    /Magnus

  • hankloose

    Medlem
    4 november, 2004 vid 09:20

    Ha ha ha, du menar sätta snöret i takräcket?!?Fasen vet om inte dragkedjan ger sig innan bilen välter, fas har man en nissan micra kan det nog hända olyckor….

  • mag

    Medlem
    4 november, 2004 vid 10:57

    Just precis. Man kan försöka föreställa sig denna syn! grin.gif Fast numera med bussen är det garanterat jag eller dragkedjan som går sönder först.
    /M

  • JOHN_j_RAMBOO

    Gäst
    4 november, 2004 vid 11:02

    hehe..tack! skall kolla på det.

  • JOHN_j_RAMBOO

    Gäst
    4 november, 2004 vid 11:03

    KLipper upp dem, e aningen varmare utan att klippa upp dem..men de blir kramp i händerna på Rambo iallfall.

  • don_cavalli

    Medlem
    4 november, 2004 vid 11:21

    Har seglat dagar när varit under 0 sträcket i luften, och då är det nog 4000 dräkten som dominerar ändå! Jag och MC var ute och seglade Tisdag 6/1 i minus grader och snöfall (vi snackar torr snö!) och dräkten förstärkt med 2mm “neoprencykelbyxor” och väst med huva (1mm med teflon eller vad det heter) samt gathhjälm och 7mm atan skor så frös jag inte ett skit! Problemet är som alltid händerna!
    Av egna erfarenheter så går öppnahandskar fetebort!
    Jag slår ett slag för stängda tummvantar med mycket grepp i handflatan. Om man inte vill beställa superhandskar från US så har jag hört att det kan funka med np´s slutna tumvantar och sen lägga på ett lager neoprenklister över hela handflatan. För utan extra grepp så tycker inte jag att dom funkar särskillt bra.

    Lite åsikter från en sjukskriven surfer som ser fram emot att bli frisk och rippa i vinterstormarna! grin.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing NP 4000 torris Eller NP 5000 Semi!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.