Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nu är frugan fast i vinsurfingträsket!

  • Nu är frugan fast i vinsurfingträsket!

    Publicerad av macedu på 18 april, 2010 vid 18:26

    Hej alla!

    (VINDSURFINGTRÄSKET SKALL DET VARA!!!!)

    Ja det skall vara frugan till att hamna i Expressen med surfbräda innan en själv…… :shocked:

    http://www.expressen.se/Nyheter/1.1500279/lasarnas-egna-varbilder?entryId=592544&image.arcive.page=1

    Tänk att man har fått in frugan på vindsurfingens väg och att ha fått ut henne i inre mälarträsk som endast hade nollgradigt vatten med is i att erbjuda denna dag.
    Sen att blåste det NOLL var en annan sak men dagens övning var riggdragning och balans. Det gick eminent! Mitt Naish All Terrain fick bekänna färg :laugh:

    /Macinator

    macedu svarade 14 år sedan 11 Medlemmar · 16 Svar
  • 16 Svar
  • Knatte

    Gäst
    19 april, 2010 vid 04:41

    Bra kort! Fast det kanske hade varit roligare att själv hamna på bilden i tidningen??:smile:

  • stefan_gbg

    Medlem
    19 april, 2010 vid 06:05

    Imponerande att få ut frugan i dessa förhållanden. Jag skulle få använda vapenhot, men troligtvis hade inte ens det funkat.

  • algen

    Medlem
    19 april, 2010 vid 06:05

    Hahaha… ja, men om du istället skickar in bilder på dig själv till expressen så kanske du ökar chanserna att komma med… fast det kanske du gör redan? (Trodde först hon hade tagit till flaskan med tanke på rubriken.)

  • trimmarn

    Medlem
    19 april, 2010 vid 07:00

    Grymt.. cred till frugan.

  • joachim_larsson

    Medlem
    19 april, 2010 vid 07:05

    Kanon bra gjort, flera tjejer är bra för sporten….
    Hälsa frugan från mig!

  • hasse4

    Medlem
    19 april, 2010 vid 13:28

    Det är bara att gratulera.

  • macedu

    Medlem
    19 april, 2010 vid 15:32

    Kul att höra(skickar henne denna länk), detta ger henne mer råg i ryggen inför “vind-debuten”, får ta fram ett lite äldre segel som inte är så “stelt”.

    Åh bilden kan man ju iallfall skryta om :grin:, och nej jag håller mig undan tidningarna, fast……….

    /mac

  • thermochron

    Medlem
    19 april, 2010 vid 17:58

    Cool fru du har!

  • macedu

    Medlem
    19 april, 2010 vid 19:48

    She rocks (my world) :cool2:, nu gäller det bara att för ut detta till dottern på 4 månader :grin:.

    /macinator

  • joachim_larsson

    Medlem
    20 april, 2010 vid 05:58

    Skitkul med frugan i Varamobaden har vi ca 10 st fruar som vindsurfar faktiskt, vi kommer ha speciell träning för dessa iår. helt enkelt Pappafria träningstider, din fru har en stående inbjudan till oss.

  • mes

    Medlem
    20 april, 2010 vid 06:50
    Joachim_Larsson;607489 wrote:
    Skitkul med frugan i Varamobaden har vi ca 10 st fruar som vindsurfar faktiskt, vi kommer ha speciell träning för dessa iår. helt enkelt Pappafria träningstider, din fru har en stående inbjudan till oss.

    Frusurf – das neue concept!

  • sebbe87

    Medlem
    21 april, 2010 vid 19:33

    Nu får du se upp så att inte hon blir bättre än dig

  • macedu

    Medlem
    21 april, 2010 vid 20:30

    Hö hö…….. ah fan vem vet…..

    Hämtar hennes sticka imon så det lät blir 220l premiär under helgen. AH fan skulle ju ringa dig, tar det från bilen imon.

    /mac

  • rasmus_w

    Medlem
    22 april, 2010 vid 09:39
    sebbe87;607820 wrote:
    Nu får du se upp så att inte hon blir bättre än dig

    Spela roll, börjar hennes uppfattning om en drömresa innefatta Pozo, Sydafrika och Maui så är han en lycklig man… 🙂

  • crash151

    Medlem
    23 april, 2010 vid 03:18

    Har försökt att lära ut the art vindsurfing till 2 flickvänner, gick så där. hehe… Rekommenderar en opartisk lärare.

    #1. Efter försöket, som inte gick så bra. Blev grymt svartsjuk på surfet,(eller surf flickor på stranden) så börja hon sabotera mina surf dagar med att boka massa andra planer mm. Som ja var tvungen att vara med på. Så det tog slut ganska snabbt efter.

    #2 Träffade sin nuvarande man på stranden. Efter att jag tränat upp henne. Haha… ganska kul nu. Hon kitar numera… Så tur jag blev av med henne kanske.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nu är frugan fast i vinsurfingträsket!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.