Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nu drar vi…

  • svenne

    Medlem
    6 juli, 2007 vid 08:07

    Ha det så j*vla tråkigt! En annan missade ju en nästanprognos igår, så nära surf har jag inte varit på flera veckor… 😀

  • mawione

    Medlem
    6 juli, 2007 vid 08:10

    Hoppas ni får bra surf.
    Fina bilder från Åsa, men det ska väl vara 28 Juni och inte Juli!?

  • jeppo_f

    Medlem
    6 juli, 2007 vid 08:15

    Ha det så jäkla gött!!

    /jeppo – inte alls avundsjuk!

  • lars_k

    Medlem
    6 juli, 2007 vid 08:22

    Prognosen ser ju grym ut så det blir att hålla koll på bilderna.
    Ha de gött!

  • pederboy

    Medlem
    6 juli, 2007 vid 10:33

    Ha det gött!!!

    Kommer att hårdbevaka siten.

    /Peder

  • calle_b

    Medlem
    6 juli, 2007 vid 11:21

    ha det fint! Förväntar mig se nya trix 🙂

    rock on

  • frippe75

    Medlem
    7 juli, 2007 vid 11:15

    @Ola_P 394979 wrote:

    …till Marocko. Planet lyfter 15.45. :laugh:

    Jag kommer att ha resedagbok på olapersson.se. Utlovar att det blir en å annan bild.

    Prognosen ser helt ok ut, med risk för att 4.1 kommer vara för stort… http://www.windguru.cz/int/index.php?sc=49296

    Jag har en del skona bilder ifran 1:a Juli men datorn akte hem med familjen som underhallning pa planet sa feting bilderna ligger hemma…

    Ola, suiten hos hamid ar inbokad bara att sta pa full gas ifran casablanca. ev. surf imorgon!!

  • surfslusken

    Medlem
    7 juli, 2007 vid 18:18

    @frippe75 395230 wrote:

    Jag har en del skona bilder ifran 1:a Juli men datorn akte hem med familjen som underhallning pa planet sa feting bilderna ligger hemma…

    Ola, suiten hos hamid ar inbokad bara att sta pa full gas ifran casablanca. ev. surf imorgon!!

    Bra cover up de där me surfresa Frippe, säkert bara en ren tillfällighet att familjens hemresa råkar tajma så fint me Olas ankomst. Ni kommer säkert ligga där hos Hamid o packa bajs så hårt att ni inte får på er våtstället dan efter. O så har ni sån tur att tysk Lasse som alltid sover näck, o då menar ja ALLTID, även i samma säng me hetro killar, “råkar” va på plats han me. Vilket jävla böckling konvent ni ordnat!!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nu drar vi…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.