Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nu e jag trött på skit prat!!!!!

  • Nu e jag trött på skit prat!!!!!

    Publicerad av naish på 19 september, 2003 vid 19:07

    Någon som vet vilken hemsida om vind som man verligen kan tro på!!!! mad.gif Jag e så JÄVLA TRÖTT PÅ HEMSIDOR SOM SNCKAR SKIT!! Har packat mina saker nu i 3 dagar och bara väntat på vinden men det kommer ingen snälla hjälp mig!! smile.gifOm jag så måste åka runt hela jorden ska jag hitta vind imorgon! //Philip

    JOHN_J_RAMBO svarade 20 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • clemens

    Medlem
    19 september, 2003 vid 19:22

    Jag tror faktist dom gör så bra dom kan….
    Någon som kan dementera det?

  • jorgen

    Medlem
    19 september, 2003 vid 19:50

    Tja skall du åka jorden runt så lär det ju inte vara några som helst problem att hitta vind. Grekland tex, naxos får 26 knop imorgon (lördag). Men här nere i skåne så ser det mörkt ut. Det är bara att ta det lugnt. Visst är abstinensen enorm, men det är ju bara att acceptera, det blåser inte.

    //jörgen

  • racso

    Medlem
    19 september, 2003 vid 20:44

    Dont cry, dry your eye…

    Cool it! Du kommer få vind, vänta bara!

  • JOHN_J_RAMBO

    Gäst
    20 september, 2003 vid 08:00

    DMi!!!
    igår visa dem att det skulle komma in ett litet gut fält med 8-11m/s,Behöver man säga något mera!?
    Fick ett par timmar med pansar surf som räcker till nästa blåsdag,nästa vecka ser ju ut att kunna bli nice!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nu e jag trött på skit prat!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.