• skywalker

    Medlem
    1 juli, 2009 vid 09:56

    Är länken verkligen rätt ?! 🙂

  • danneman

    Medlem
    1 juli, 2009 vid 14:42
  • callep

    Medlem
    1 juli, 2009 vid 15:56

    KIRI ftw!

  • hakman

    Medlem
    1 juli, 2009 vid 18:24

    [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=4pRQMwW2TT4″]YouTube – The Islas Canarias Costa Teguise PWA World Cup[/ame]

    Look man look look look!

  • aronh

    Medlem
    1 juli, 2009 vid 21:50

    Jag tror det är Kiri’s och Laure’s tur.

  • mbkpeter

    Medlem
    1 juli, 2009 vid 22:18

    Jag tror det är Gollitos tur (igen). Såg honom träna på fuerte förra veckan. Blir det lite starkare vind nu imorgon och lite chopp, blir han helt oslagbar. Har alldrig sett något liknande förut, första gången det var riktigt nice att spana freestyle. Men tror också marcilio är pissed off och kommer tillbaka. Sorry, men kiri måste backa av… 😉

  • lillhagen

    Medlem
    2 juli, 2009 vid 07:32

    Är det platt vatten och fes vind är Kiri the man men Costa Teguise bjuder på en del swell och då har han inte riktigt samma chans även om det var nära igår… Finns Tonkys Forward Flaka på film nånstans???

    Är du hemma snart Peter? Får ju ut och åka lite båt snart, å dra några kalla…

    //Henke

  • hakman

    Medlem
    2 juli, 2009 vid 08:46
    mbkpeter;556548 wrote:
    Jag tror det är Gollitos tur (igen). Såg honom träna på fuerte förra veckan. Blir det lite starkare vind nu imorgon och lite chopp, blir han helt oslagbar. Har alldrig sett något liknande förut, första gången det var riktigt nice att spana freestyle. Men tror också marcilio är pissed off och kommer tillbaka. Sorry, men kiri måste backa av… 😉

    Ge dig nu Peter. Hehe. Gollito kan inte ens alla manövrar Kiri kan. 5.2 i 40 knots, och duckar reg.-konos och airbobs som om han snurrade segel i Fiskebäck med mig och Lillecalle. Gollito kan säker hoppa högt men någon gång får domarna ta och ge sig; teknik och stil är vad det hela går ut på.

    Sara-Quita vinner damernas! Grym är hon.

    Håkman

  • callep

    Medlem
    2 juli, 2009 vid 09:14

    [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=Ujk1hC3EhgQ”]YouTube – Islas Canarias Costa Teguise PWA World Cup – Day 2[/ame]

    2:08 e fan helt crazy

  • hakman

    Medlem
    2 juli, 2009 vid 20:00

    Det är så sjukt va. Vill de ha en jävla vågtävling så får de väl köra en, men nu ska det ju klart och tydligt vara freestyle, så låt det få vara det då. Är en pushloop verkligen bättre än en airfunnel från våg ändå? Katastrof ju.

    Galen dubbelculo också.

  • hakman

    Medlem
    3 juli, 2009 vid 06:27

    http://www.continentseven.com/windsurfnews614.html

    Marcilio vinner över Kiri trots 14 moves och triple spock…

  • tdk

    Medlem
    6 juli, 2009 vid 02:14
    Håkman;556692 wrote:
    Det är så sjukt va. Vill de ha en jävla vågtävling så får de väl köra en, men nu ska det ju klart och tydligt vara freestyle, så låt det få vara det då. Är en pushloop verkligen bättre än en airfunnel från våg ändå? Katastrof ju.

    Galen dubbelculo också.

    Men är inte förhållanderna se samma för alla då? Vad är en puschloop? Freestyle eller våg?? Seriöst.. Finns det våg eller rena freestyle tävlingar längre?! Det känns ändå som att det handlar om vem som gör messt intryck på domarna vid rådande förhållande.. Det är jag nog inte ensam om att vara glad över! Seriöst, trippla spockar och allt va fan dom nu hittar på är absolut skills, men vad är det när det blir power i movesen?? Det slår ju knappast en dubbel framåt, eller en varför inte bara en fet ponch.. Det immpar mer på mig iaf.. sen om det är 3meters vågor, chopp, eller badbassäng som det rippas i spelar ju knappast någon roll! Det är lika för alla!! Power åt folket!!!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.