Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Nu ligger Askimsfilmen uppe
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst2 januari, 2005 vid 13:05javisst, självfallet lord.Jan
-
Jag var också med och körde nån timme. Härligt att säsongen lever! Har precis kommit hem efter ännu bättre surf idag! Mer vind åtminstone. Körde en knapp timme i Björlanda och vi var nästan lika många som i Askim senast. Folk körde från 4.0 och till 5.25. 4.0 var nog ett ganska bra val.
Saknade Rambo på hans hemmaspot. Börjar han måhända bli gammal och lat? Jag minns i Rambos ungdom när han trotsade snö och kyla men nu verkar han ha tröttnat totalt på vindsurfing. Det är ju så skönt att sitta hemma med en kopp te…
Nu orkar inte mina nytinade fingrar skriva mer. Syns på vattnet! /Kristian
-
Tur som faen att gubbarna som lekte chicken-race inte bestämde sig för att falla av samtidigt oxå. Hade varit extremt smärtsamt att se…
-
Haha, visst var det jag och BigPete. Kartongnytt!
Hybriden var inte alls svårseglad, men det var kallt i vattnet och lite stelt med tre surffriamånader och shorty under fem-fyra:n. Dock var 30:e december rena sommaren jämfört med Björlanda 2/1-2005… brrr…
/adde
-
Seriöst!!!! hade vart en topp 10film på steffo MEN var är takten till musiken. alltså det suger faktisk, tyvärr!
Knatte ´zz-top va 100 ggr.bättre
-
Ja du Knatte……
Jag måste vara ärlig här, du måste bli bättre på att redigera, jag skulle säga att en film blir mer en dubbelt så bra om man har klippt den rätt till tex musik.
Undvik hårda musik klipp, kortare filmer eller mjuka övergångar är bättre, kolla på Rambos rullar, han börjar verkligen få kläm på det här…….Filmklippen och musiken måste passa ihop mer, sen att musiken är som baken – delad är ju inte myket att göra åt, Öh..föresten, låt nummer två var helt ok enligt mig………..
Däremot är du en hejare på att filma material, det ska du ha en eloge för, verkligen kul att du nappat på headcam, jag väntar bara på en SPEED film från dig, ta din tid och leta fram en låt med samma tempo som kommande film, att få hänga med på brädan i 30 knopp är det nog många som vill se.
Hoppas du inte tar kritiken för alvarligt
, hellre film än ingen film alls, vill bara att filmerna ska bil ännu bättre….
//Glenn
-
Knatte
Gäst4 januari, 2005 vid 12:12Det är lugnt
Alltid bra (nyttigt?) med konstruktiv kritik och det är ju alltid lättare att jobba upp sig från botten och succesivt öka kvaliten på materialet.
Inför nästa film så skall det bli lite bot och bättring -
Jag tycker filmerna är grymma, framförallt att dom dyker upp för alla att ta del av så snabbt. Jobba på!
/Kristian
Logga in för att svara.