Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nudå? Torö på onsdag

  • poppo

    Medlem
    2 november, 2010 vid 06:51

    Undrar om inte torsdag morgon kan bli bättre?
    får vänta ut det å se…

    (kan förresten plocka med min Goya twin 74 (2010) om nån spekulant är sugen på att testa. Super-pris utlovas!)

  • philippos

    Medlem
    2 november, 2010 vid 12:33

    Onsdag eftermiddag vs. torsdag förmiddag. Båda passar mitt schema lika uselt men va fan. Har inte surfat sen 6 oktober och känner mig grymmepeppad för en värdig säsongsavslutning. Måtte de funka!

    / Filip

  • goose

    Medlem
    2 november, 2010 vid 12:55

    Vem kör Torö imorgon onsdag? Det verkar finnas en del tveksamhet……vill gärna men vill inte surfa själv så här sent på säsongen.

  • johanb

    Medlem
    2 november, 2010 vid 13:37

    Jag kommer vara på Torö from 13-tiden på onsdag och 7-tiden på torsdag.
    /Johan

  • stoorfaen

    Medlem
    2 november, 2010 vid 15:20

    Jag är på, borde vara nere runt 13-rycket.

  • jesper-b

    Medlem
    2 november, 2010 vid 17:26

    Om prognosen står sig så blir det onsdag em och torsdag TIDIG morgon för mig. /JB

  • dr-masse

    Medlem
    2 november, 2010 vid 18:04

    Torsdag från 09.00 för mig, måste få iväg döttrarna mina till skolan först…

  • marangen

    Medlem
    2 november, 2010 vid 19:17

    Försöker komma loss till imorrn em runt 13!

  • schnitzler

    Medlem
    2 november, 2010 vid 19:27

    Är det någon som kommer svänga förbi Sollentuna på vägen till Torö i morgon som jag kan åka med? Betalar gärna för halva soppan! Mitt mobilnr är 073 667 28 12.

  • jesper-b

    Medlem
    2 november, 2010 vid 20:18

    Vill inte vara neg men, de har visserligen ökat på vinden lite igen, men även skjutit lite ytterligare på vridet. Det vette 17 om det hinner bli nån vinkel före mörkret.. det talar å andra sidan för finfina små vågor och perfekt sidvind tidigt Torsdag. Vi får se vad de säger i morgon. Kan man ska man självklart chansa på båda… men just nu ser det säkrare ut för tidig Torsdag.

    /JB

  • dala-lama

    Medlem
    2 november, 2010 vid 20:46
    Jesper B;638284 wrote:
    Vill inte vara neg men, de har visserligen ökat på vinden lite igen, men även skjutit lite ytterligare på vridet. Det vette 17 om det hinner bli nån vinkel före mörkret.. det talar å andra sidan för finfina små vågor och perfekt sidvind tidigt Torsdag. Vi får se vad de säger i morgon. Kan man ska man självklart chansa på båda… men just nu ser det säkrare ut för tidig Torsdag.

    /JB

    Ja du Jesper, enl plussen kl 18.29 i dag ska det va VsV 13,1m/s och 2,9m våghöjd kl 15.00 imorgon Onsdag.
    Kanske drar en sväng förbi Torö innan färjan!!!
    P

  • jesper-b

    Medlem
    2 november, 2010 vid 21:30

    shit vad fin prog…. vem vet du kanske kan dra med mig på färgan… men då blir ett gäng högt uppsatta, högt betalda, och framför allt väldig bra betalande chefer lite besvikna på tordag em…

    /JB

  • dala-lama

    Medlem
    3 november, 2010 vid 07:18

    SMHI båtvädret Plus Torö idag kl 15 VsV 14m/s 2,6m våghöjd, jävla “normaltid”
    P

  • dr-masse

    Medlem
    3 november, 2010 vid 07:43

    De allra flesta andra har dock mer syd i vinden (inklusive PredictWind, som brukar vara ena baddare på att pricka in vindriktning och styrka för Torö), så jag siktar på torsdag förmiddag med en stabil väst…

    Det lär bli riktigt grymma vågor idag!

  • marangen

    Medlem
    3 november, 2010 vid 09:08

    Kärring som man e hoppas jag det kommer in lite sköna set i just k-viken. Lite softare lite, skönare spolning, lite mer chicken…babababab. Drar runt 12.00. Fler?

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nudå? Torö på onsdag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.