Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing NV skåne på tors em/kväll, någon?

  • egget_

    Medlem
    8 juli, 2009 vid 09:36

    Plattvatten vid Väg 100 i Höllviken siktar jag själv på……äntligen kan jag komma ur min fosterställning (abstinensen har varit sjuk).

  • kitewille

    Medlem
    8 juli, 2009 vid 09:50

    jag ner till Skälderviken imon 🙂 vilken tid ska du ner ?

  • beamon

    Medlem
    8 juli, 2009 vid 10:21

    Väg 100 ser ut att bli bra. Vilken tid är du där Egget?

  • jakobb

    Medlem
    8 juli, 2009 vid 10:35
    egget_;557785 wrote:
    Plattvatten vid Väg 100 i Höllviken siktar jag själv på……äntligen kan jag komma ur min fosterställning (abstinensen har varit sjuk).

    hähä du har missat två perfekta sessions den här veckan! Skanör i måndags och Falsterbo igår 😉

  • egget_

    Medlem
    8 juli, 2009 vid 11:11

    Sticker från jobbet i Lund vid 4 och kan väl vara ute vid fem halvsex nånting.

    Missat två sessions – var har den vinden varit nånstans? Eller har jag bara varit på jobbet? Jaja….snart kommer semestern och då jäklar blir det surf dygnet runt….ska sova i min shorty så sparar jag tio minuter på ombyte.

  • jagkallaspiotrellerpete

    Medlem
    8 juli, 2009 vid 12:26

    NV imorgon?!
    Nääääää, dennis brunby hifi i eslöv… förstöööör!

    V á la Skanör imorgon. Jag joinar.
    Slutar dock jobb 06 imrogon bitti så kommer efter 12 om där är folk då?

  • skotten

    Medlem
    8 juli, 2009 vid 16:56

    skanörs hamn = heaven…. some nice waves on the north side to learn on and an awesome big beach where its impossible to piss off the locals on the south side.

  • superextrem

    Medlem
    8 juli, 2009 vid 17:09

    “jag ner till Skälderviken imon vilken tid ska du ner ?”
    Börjar tveka om prognosen är tillräckligt bra för en körtrip, nu e de 8-11 m/s…
    Om jag kör norrut blir det inte kite före 16, mest sannolika är att jag håller mig närmare malmö..
    /X

  • pjoter

    Medlem
    8 juli, 2009 vid 21:43

    mynningen it is.

  • superextrem

    Medlem
    9 juli, 2009 vid 05:58

    Tjena!
    Tog det listiga beslutet imorse att ta tåget till helsingborg, så nu sitter man här utan pinaler, småsurt. Får bli mynningen en annan gång, idag satsar jag på skanör/kämpinge istället som kanske kan bli bra…
    Fint det var i borrby sist, men lördag morgon var kass, missade inget där kan jag meddela.
    /X

  • pjoter

    Medlem
    9 juli, 2009 vid 06:04

    de va ju på ett sätt gott att höra om borrby, så man inte missade fina vågor. 🙂 Men vi fick iaf en riktigt go downwinder i solnedgången på kvällen. och det är ju inte fel.

    Hoppas de blir helt ok nere på näset. ser ju ut att bli fint på båda sidorna habo.

  • magnush

    Medlem
    9 juli, 2009 vid 12:12
    skotten;557885 wrote:
    skanörs hamn = heaven…. some nice waves on the north side to learn on and an awesome big beach where its impossible to piss off the locals on the south side.

    How are the waves when West and southly winds in Skanör. Does it have to be perfect SW or ok with SSW, WSW and West?? I´ve only tried it in perfect SW and today mostly W so is it worht the effort to drive there?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing NV skåne på tors em/kväll, någon?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.